موشکاف ۳آبان ـ آفرین به دانشجویان که بساط بهادری جهرمی را به هم زدند

آفرین به دانشجویان قیامی که بساط بهادری جهرمی را به هم زدند ـ موشکاف ۳آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما هموطنان با مرام و اهل قیام. سلام به دانشجوهایی که دیروز و امروز و هر روز قیامت کردن و می‌کنن و حق ستمگرا رو میذارن کف دستشون:

دانشگاه علامه: مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

موشکاف: دیروز سخنگوی قاتل خبیثی بلند شد رفت دانشگاه خواجه نصیر تا خیر سرش گفتگو کنه و فیگور آزادی بیان بگیره اما دانشجوها بساطش رو حسابی به هم زدن:

بهادری جهرمی ـ سخنگوی رئیسی جلاد ـ ۲آبان

مرد میهن آبادی ما هم عرض کردیم شعار مان همین است زن زندگی آزادی مرد میهن آبادی دوستش هم داریم می‌خواهیم هم بهش برسیم انشاالله

موشکاف: ئههههه؟ دوستش داری؟ مرگ بر خامنه‌ای رو چی؟ اونم دوستش داری؟ این همه سال جنایت/ مرگ بر این ولایت رو چی؟ شعار اصلی ملت ایناس. اگه راست می‌گی اینا رو تکرار کن. دانشجوهای خواجه نصیر هم اینطوری حساب سخنگوی پر روی خبیثی و ولی‌فقیهش رو کف دستش گذاشتن:

شعار دانشجویان: این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت

جهرمی: گوش بدهید گوش بدهید ما خوب داریم با هم حرف می‌زنیم بنظرم هر کی متناسب توان خودش یکی از ویژگیهای دیکتاتوری این است اجازه شنیده شدن صدای مخالف خودش را نمی‌دهد اجازه بدهید

شعار دانشجویان: این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت

موشکاف: آخرش هم با شعار مهمون قاتل نمیخوایم و سخنگو برو گمشو، طرفو بیرون کردن:

شعار دانشجویان: سیستم فاسد نمی‌خواهیم مهمان قاتل نمی‌خواهیم

بهادر جهرمی: ما می‌توانیم اعتراض مان را .....

مجری برنامه: رفقا قرار شد هر کسی صحبت داره بیاید پشت تریبون خیلی راحت صحبتش را انجام بدهد هر کی از رفقا که در جمع معترضان هست سؤال خودش را بیان کند.

شعار دانشجویان: سخنگو برو گمشو

مجری برنامه: رفقا قانون دانشگاه و نظم جلسه را رعایت کنید.

شعار دانشجویان: سخنگو برو گمشو

موشکاف: معلومه دانشجوها حسابی عظما و سگ و سیله هاش رو گوشمالی دادن. واسه خاطر همینه که وزیر علومشون گفته نظام تصمیم گرفته تو دانشگاهها دفتر سپاه درست کنه، اما این تصمیم احمقانه خود رژیمیا رو ترسونده:

روزنامه همدلی ـ ۲آبان

سخنان اخیر وزیر علوم درباره اختصاص محلی برای حضور نیروهای مسلح در دانشگاهها، در روزهای گذشته موجی از نگرانی درباره امنیتی شدن فضای دانشگاهها و بی‌توجهی به قانون را ایجاد کرد.

موشکاف: این همه سال دانشگاه تو چنگ سپاه بود چی شد؟ چه غلطی کردید؟ آخرش همین شد که می‌بینید. از اینجا به بعدش هم دانشجوها لونه‌های سپاه و بسیج و باقی سگ و سیله‌های عظما رو به آتیش می‌کشن. این خط، اینم نشون!. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲آبان۱۴۰۱ ـ هذیان‌گویی عظما و دار و دسته در اثر ضربات قیام
قیام و تطهیر دانشگاه
لطفا به اشتراک بگذارید: