خالق اولین منشور حقوق‌بشر تاریخ بشریت: ۷آبان روز کوروش

۷آبان روز کوروش ـ خالق اولین منشور حقوق‌بشر تاریخ بشریت ـ ۸آبان۱۴۰۱
گرامی‌داشت روز کورش توسط کانونهای شورشی

اقدامات اعضای کانونهای شورشی به‌ مناسبت هفتم آبان روز بزرگداشت کورش کبیر در شهرهای مختلف

یکی از اعضای کانون شورشی ۵۶۱شیراز، از مسیر پاسارگاد گزارش داد «به‌خاطر جلوگیری از رفتن مردم به پاسارگاد نیروهای امنیتی از دیشب در این مسیر مستقرند و پلیس‌های راه از رفتن مردم به پاسارگاد جلوگیری می‌کنند».

اعضای کانون شورشی ۱۳۳رشت و کانون شورشی شاه‌عبدالعظیم تهران نیز در مسیر پاسارگاد، اقدام به نصب تراکت «نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد» کردند.

کانون شورشی ۶۸۱نیز در مسیر پاسارگاد اقدام به نصب پوستر دکتر محمد مصدق با زیر نویس نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد کردند.
از کرمانشاه، یکی از اعضای کانونهای شورشی در پیامی که از یکی از ایستگاههای به‌اصطلاح صلواتی رژیم فرستاده است گفت« از این ایستگاههای صلواتی که تماماً از جیب مردم ستمدیده ایران گرفته شده در مسیر بزرگراه کربلا بسیار دیده می‌شود. در کشوری که فروش کلیه و قرنیه چشم پدیده‌یی مرسوم شده، در کشوری که زندگی بسیاری از مردم زیر خط فقر در حکومت ولایت فقیه است، در کشوری که مردمانش مجبور به ذخیره نان خشک برای زمستان می‌شوند، و در کشوری که مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب پس از گذشت یک سال هنوز هم در کانکس و چادر زندگی می‌کنند، اینچنین شاهد غارت و برباد رفتن پول و مال و سرمایه‌های مردم ایران در جهت نفوذ رژیم آخوندی در کشور عراق و به نام اربعین حسینی هستیم، هر چند که اربعین امسال نسبت به سالهای گذشته از استقبال بسیار کمتری برخوردار بوده‌ اما تابه کی می‌توان نظاره‌گر این ظلم و جور بی‌پایان بود.

مطالب مرتبط
مقامات حکومت آخوندی دنبال پاسپورت انگلیسی برای فرار از کشور هستند
گرامی‌داشت ۷آبان، سالگرد حمله تروریستی به لیبرتی، روز کورش کبیر - فعالیت کانونهای شورشی در ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: