موشکاف ۷آبان ـ درود به قیام‌آفرینان از زاهدان و مهاباد تا کرج و تهران

درود به قیام‌آفرینان از زاهدان و مهاباد تا کرج و تهران ـ موشکاف ۷آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه هموطنان قیام‌آفرین از زاهدان و مهاباد تا کرج و تهران و همه شهرا... بابا دمتون گرم! والله هزار تا ایول دارین که عجب تو دهن عظما و سگ و سیله هاش زدین، بدبختا حسابی خودشون رو باختن. طوری که کار آخوندا این شده که به بسیجیها روحیه بدن و به دست و پاشون بیافتن که تو رو به پشم و پیله ریخته عظما طاقت بیارید! کم نیارید:

آخوند دژکام ـ امام جمعه خامنه‌ای در شیراز ـ ۶آبان

اینها را ما از بزرگانمان شنیدیم که کم نیاوریم وسط میدان جنگ با قبیله قابیل بگویند. آقا دارند بد می‌گویند، خب بگویند زینت است برای ابرار افتخار است. برای خوبان افتخار است. امروز برای بسیج برای روحانیت که دشمنان خدا اینها را دارند می‌کوبند بد می‌گویند بغض اونها نسبت به شما مردم باعث زینت و افتخار است...

موشکاف: از اون طرف پاسدارای کتک خورده و آش و لاش هم کاری جز خط و نشون کشیدن و ژستهای بچه ترسون ندارن:

‌پاسدار کوثری ـ تلویزیون رژیم ـ ۵آبان

مجری: سردار مردم! خیلی عصبانی هستند از این‌که چرا نظام داره مماشات می‌کنه

کوثری: قطعاً و یقینا باید بگوییم در جلسه حالا فردا یا پس فردا قطعاً مسئولان یک تصمیم جدیدی خواهند گرفت بر این اساس که اون موقع هستش که شما خواهید دید که دیگه عینا روزهای گذشته نخواهد بود.

موشکاف: هاهاها چهل روزه دارید همین رو می‌گید. چهل روزه که هی میخواید تصمیم جدید بگیرید اما مردم همه برگهاتون رو سوزوندن. حالا جز واق واق خوابیده و راه‌انداختن گله‌های ساندیس‌خور هیچ غلطی نکردین و نمیتونید بکنید.

ضد تظاهرات حکومتی ـ ایلام ـ ۶آبان

آقای مجاهد که انقلابت شده یک انقلاب بوقی

آقای مجاهدی که به خیابان می آیی و دست در دست داعشیها ایستادی

.....

موشکاف: بیچاره مثل سگ سوزن خورده چه زوزه‌یی داره می‌کشه، بدجوری سوخته! بابا همون جوری که اون رئیس‌جمهور اسبق‌تون گفت: آبو بریز اون جایی که می‌سوزه. هاهاها. اما رفقا هر چقدر عظما و سگ و سیله هاش درب و داغون و روحیه باختن، جوونای قیام‌آفرین پر از روحیه و انگیزه ان. حتی جوونایی که توی زندون می‌افتن هم با روحیه شون دل عظما و سگ و سیله هاش رو خالی می‌کنن تا جایی که مجبور میشن اینطوری مقر بیان:

‌پاسدار کوثری ـ تلویزیون رژیم ـ ۵آبان

مثلا ما بعضی از همین افراد بودند می‌گفتیم که بالاخره شما پدرتان مادرتان آمدند می‌خواهیم شما را تحویل بدهیم بالاخره به ایشان

مجری: همین بازداشتیهای اخیر؟

کوثری: آره همین بازداشتیها می‌گفتند نه من اصلاً نمی‌خواهم بروم دو سه روز دیگه خودتان هم دیگه نیستید تمام شده و ما حاکم.

موشکاف: ایوالله. دم قیام آفرینا گرم که اینطوری به عظما حالی می‌کنن که چیزی به رپتو پتو شدنش نمونده. بعللللله. ما اینیم. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۶آبان۱۴۰۱ ـ چهلم مهسا پتک محکمی که بر فرق عظما فرود آمد
چهل و چهارمین روز قیام، خیزش بزرگ دانشجویان و موج جدید حملات وحشیانه به دانشجویان و دستگیری آنها
لطفا به اشتراک بگذارید: