موشکاف ۹آبان۱۴۰۱ ـ یه توپوزی دیگه به عظمای ولایت زدید

یه توپوزی دیگه به عظمای ولایت زدید ـ موشکاف ۹آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام و صد سلام به همه رفقا و دانشجوهای اهل قیام. دم همگی گرم که یه تو پوزی دیگه به عظما و پاسدار کف کرده‌اش سردار قمپز زدید و به همه نشون دادید که وقت عزا نیست که هنگامه خشم است:

موشکاف: عظما فکر کرد با قضیه شاهچراغ میتونه قیامو بخوابونه اما خودش و خرش تو گل خوابیدن و معاون خبیثی هم اومد قضیه رو‌راست و ریست کنه بیشتر خرابش کرد:

خبرگزاری فارس ـ حسینی معاون رئیسی جلاد ـ ۷آبان

تهمت بزرگی به نظام زدند و ناشیانه گفتند که این کار نظام است در حالی‌که داعش اطلاعیه داد و رسماً اعلام کرد این جنایت را مرتکب شده و دهها ایرانی مجوس را کشته و زخمی کرده است.

موشکاف: ئههه... اینو خودت گفتی یا کسی کمکت کرد؟ بابا داعش که خودش نوچه شماس. مگه نشنیدی دانشجوها گفتن داعش همون سپاهیه؟ تازه یه چیز دیگه هم گفتن گوش کن:

همونی که چلاقه قاتل شاهچراقه

موشکاف: هاهاها... حالا قیافه پاسدار سلامی خیلی تماشاییه. یادتونه پریروز چه جلز و ولزی می‌کرد؟‌

‌پاسدار سلامی ـ تلویزیون رژیم ـ ۷آبان

ای عزیزان همه توجه کنید ما به جوانانمان آن عده قلیلی که گول خورده‌اند باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید امروز روز پایان اغتشاشات است! دیگر به خیابان نیایید از جان این ملت چه می خواهید.

موشکاف: آره ارواح اون گور به‌گوری، دانشجوا فقط منتظر دستور توی ابله وامونده بودن!

بنازم به دانشجوها که بساط عظما و سگ و سیله هاش رو به هم زدن. حالا امام جمعه‌های عظما هر چقدر هم داد و قال کنن به جایی نمیرسن.

آخوند نورمفیدی نماینده خامنه‌ای در استان گلستان ـ۶آبان

شب و روز دارند تلاش می‌کنند که افکار مردم رو خراب کنند افکار جوونها را خراب کنند یه چیزهایی رو بهانه پیدا کنند بهانه کنند.تهمت بزنند دروغ بگویند خراب کنند جوونها را بریزند تو خیابونها

موشکاف: آره کار دشمنای نظام تا اطلاع ثانوی همین تلاش کردن و ریختن تو خیابونه. افکار که چه عرض کنم بیت ولایت رو هم سرش خراب می‌کنن. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۸آبان۱۴۰۱ ـ ترس و لرز عظما از ریزش بسیجی‌ها
«وقت عزا نیست که هنگامهٔ خشم است»
لطفا به اشتراک بگذارید: