موشکاف ۱۱آبان۱۴۰۱ ـ مناظره می‌گذارند بدبختی‌های عظما را ریشه‌یابی کنند

مناظره می‌گذارند بدبختی‌های عظما را ریشه‌یابی کنند ـ موشکاف ۱۱آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام و صد سلام به رفقای با مرام و همه بر و بچه های قیام! هرچی آتیش قیام بیشتر گر می گیره گاوگیجه آخوندا هم بیشتر و بیشتر میشه. میرن توی این دانشگاه و اون دانشگاه تا نمایشهای مسخره ای به اسم مناظره بذارن و بدبختی های عظما رو ریشه یابی کنن. نمایشها سرشون خراب میشه و مقر میان که به چه وضعیت فلاکتباری دچار شدن:

عبدالکریمی- خبرگزاری دانشجوی رژیم- 11 آبان
اینطوری نیست که ما میخواهیم با تهدیدات مبارزه بکنیم با سردار سلامی ها و نمیدانم با قالیباف ها و با این طور افراد با بیانیه دادن مردم خیابان نیایید بله انگار مثلا خیز سه ثانیه است که مردم گوش بدهند و فردا خیابان نیایند!!
موشکاف:‌ هاهاها ببین این پاسدار سلامی به چه روزی افتاده که حالا دیگه کارشناسای خودشون هم اینطوری سکه یه پولش می کنن و میگن الکی هارت و پورت نکن و فک نجنبون مردم محل سگم بهت نمیذارن. بععععله. دانشجوها وایستادن از قضا از فردا بیشتر میان تو خیابون:

موشکاف:‌ حالا کارشناس که هیچی مجری تلویزیون خامنه ای هم دم در آورده و همین بزبیاری سلامی رو به روش میاره.
ما هنوز در مرحله این آشوبها هستیم گرچه امروز سردار سلامی فرمانده کل سپاه اعلام کرد که پایان این آشوبهاست و اعلام کرد که امروز روز پایان بوده اما این آشوبها در مراحل پایانی خودش هست اما هنوز تمام نشده است
موشکاف: با با کجای کاری؟‌تازه شروع شده. تازه اول کاره. اونی که تو مراحل پایانی کارشه عظماس. بیا این هم شعار دانشجوها:
امسال سال خونه سیدعلی سرنگونه
موشکاف:‌ تو این اوضاع و احوال، عظما از دست دشمنای نظام آروم قرار نداره و همه اش داره جلز و ولز می کنه. حسابی هم قافیه رو باخته:
محمد دهقان- معاون آخوند رئیسی- خبرگزاری ایرنا- 10 آبان
امروز بیش از ۳ هزار نفر از اعضای (سازمان مجاهدین) در حوزه سایبری فعالند و با تولید محتوا علیه نظام سعی دارند از درون جامعه یارگیری کنند که متأسفانه عده ای اندک نیز در داخل کشور نادانسته از آنها حمایت می کنند.
موشکاف:‌ اوه اوه اوه پس دشمنای نظام تازه دارن یارگیری می کنن پس وضع عظما خیلی خرابه. اون از پاسدار سیلی خورده اش، اون از نظامش که به شرشر افتاده این هم از دشمنای نظام که دارن پیش میرن. عظما رپتو پتو ...بقیه شو خودت میدونی. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۹آبان۱۴۰۱ ـ یه توپوزی دیگه به عظمای ولایت زدید
گفتمان «سرنگونی»
لطفا به اشتراک بگذارید: