موشکاف ۱۳آبان ـ بعد از روضه‌خوانی عظما ریختن فکش رو پیاده کردن

بعد از روضه‌خوانی عظما ریختن بیرون فکش رو پیاده کردن ـ موشکاف ۱۳آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و زنان و مردان اهل جنگ! هرچی دستمریزاد و ایوالله و باریکلا هست رو تقدیمتون می‌کنم که چند ساعت بعد از روضه خونی عظما ریختید تو خیابون و فک عظما رو پیاده کردید. روز پنجشنبه هم که قیامت کردید، همهٔ شهرها از تهرون و کرج تا آمل و اراک و خلاصه همه جا آتشفشان کردین. بابا دم بر و بچه‌های قیامو که دنیا را مات کردن. عظمای درب و داغون طبق معمول روز قبلش قپی اومد و از این قمپزا در کرد:

خامنه‌ای در جمع موسوم به دانش آموزان ـ ۱۱آبان
بعضی از گروهها و گروهکها، همه امکاناتشون را وارد میدان کردند. همه امکانات یعنی چه؟ یعنی دستگاههای اطلاعاتیشون را، دستگاههای رسانه‌یی‌شان را، ظرفیت فضای مجازی شون را، استفاده از تجربه‌های گذشته شون! راملت به‌معنای واقعی کلمه توی دهنشون زد. به‌معنای واقعی کلمه. ناکامشان کرد ملت ایران

موشکاف: اما دیدیم که مردم به‌معنی واقعی کلمه زدن تو دهن عظما و سگ و سیله هاش و مراسم هر شهیدی رو کردن یه موشک به بیت عظما:

می کشم می‌کشم هرآن که خواهرم کشت. این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت

عظما تو سخنرانیش ۹۰بار اسم آمریکا رو آورد تا بگه قیام کار آمریکاس. اما ته خط مقر اومد که دشمنای نظام خود مردمن و کلی هم برای عظما نقشه کشیدن:

خامنه‌ای در جمع موسوم به دانش آموزان ـ ۱۱آبان

این اتفاقات این چند هفته صرفاً یک اغتشاش خیابانی نبود این برنامه‌های خیلی عمیق‌تری بود. دشمن یک جنگ ترکیبی را شروع کرد. یک جنگ ترکیبی. اینها بنده از روی اطلاع عرض می‌کنم

مسئولان سیاسی‌مان مسئولان اقتصادی‌مان مسئولان گوناگونمان باید بدانند که طرف با نقشه وارد میدان شده.

موشکاف: بابا عظما خرفت که بودی ضربه‌های قیام هم خرفت ترت کردی. مگه تو نبودی که ۲۰مهر به سگ و سیله هات می‌گفتی اینا حوادث جزئیه و مراقب باشید حواستون رو پرت نکنه؟‌حالا چی شده که می‌گی جنگ ترکیبی اون هم با نقشه است؟

خامنه‌ای در جمع اعضاء مجلس تشخیص مصلحت ـ ۲۰مهر

مراقب باشید حواستون با این چیزا پرت نشه. از کارای اصلی نمونید. یکی از کارای دشمن اینه که حواس مسئولان رو پرت کنن به این چیزای روزمره. کارای اساسی رو انجام بدید. ۰۷۲۱ حواستون به این حوادث جزیی مقابل چشم منعطف نشه که باز بمونید از کارهای اساسی.

موشکاف: معلومه مردم با ضربه‌های اساسی و قیام ترکیبیشون حسابی گیجت کردن. حالا دیگه هر مراسمی که برگزار میشه بلای جون عظماس:

هر یه نفر کشته شه هزار نفر پشتشه

موشکاف: بععععععععله... . عظمای ضحاک. مردم می‌کشنت زیر خاک. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۱آبان۱۴۰۱ ـ مناظره می‌گذارند بدبختی‌های عظما را ریشه‌یابی کنند
۱۳آبان - پاسخ کوبنده جوانان به نعره‌های رئیسی
لطفا به اشتراک بگذارید: