موشکاف ۱۷آبان۱۴۰۱ ـ زهوار نظام آخوندی بدجوری در رفته

زهوار نظام آخوندی بدجوری در رفته ـ موشکاف ۱۷آبان۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! زهوار نظام بدجوری در رفته. هرجاش رو که نگاه می‌کنی درب و داغونه. از یه طرف تو استبل ولایت یه چنین وضعیت خر تو الاغیه:

معین الدین سعیدی عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۵آبان

آن از جمعه خونین زاهدان و شهادت دهها نماز گزار بیگناه و این از حادثه جان گداز خاش احساسات مردم جریحه‌دار شده مردمی که به تعبیر رهبری عزیز مرزداران غیور ایران هستند تاکنون یک نفر از مسئولان از پیشگاه مردم عذرخواهی نکرده.

موشکاف: اولا گور بابای تو و اون رهبر عزیزت! ثانیا رفتی تو استبل ولایت نشستی از ترست ژست اپوزیسیون می‌گیری؟ اما ته خط اونچه که برملا شد وضعیت درب و داغون عظماس که تو مجلس یه دست شده‌اش هم دو کلمه غر زدن خودشونم تحمل نمی‌کنن و بلندگوشو قطع می‌کنن.

مصری از هیأت رئیسهٔ مجلس ارتجاع ـ ۱۵آبان

وقتی که در یک منطقه‌یی یا در یک محلی گذشته از این‌که چه منطقه جغرافیایی در ایران عزیز قرار گرفته به نیروی مسلح ما نیروی انتظامی ما حمله مسلحانه داره صورت می‌گیره شما می‌خواهید ما برای اونها شیرینی پخش کنیم؟

موشکاف: به این حروم لقمه که مثل خبیثی از جلادای شصت و هفته باید گفت یه شیرینی پخش کردنی بهت نشون بدن که هرچی شیرینی خوردی از دماغ خودت و ولی‌فقیهت بیرون بزنه. دوستان ببینید چه وضعی پیدا کرده نظام که از یه طرف تو استبل ولایت اینطوری برای مردم خط و نشون می‌کشن از اون طرف پاسداری مثل ضرضرغامی از این خاطره‌های مسخره تعریف می‌کنه تا به خیال خودش آقاشو سفیدسازی بکنه:

پاسدار ضرغامی ـ ۱۶آبان

ببینید بچه‌ها من رئیس صدا و سیما بودم. قانون بود که اگر جایی دیش ماهواره هست، نیروی انتظامی باید برود بالا پشت بامش این قانون هنوز هم هست. این هنوز هم هست لغو نشده جریمه هم برایش هست.

آقا یک روز به من فرمودند از قول من بگویید که به هیچ‌وجه دیگه وارد خانه‌های مردم نشوند. بالای پشت‌بام مردم نروند و این کار را انجام ندهند.

موشکاف: دیر آمدی ای حمار سرمست میخوای با این خاطره بازیا، طلسم‌شکسته عظما رو بند بزنی؟ مردم میگن مرگ بر سیدعلی بعد تو این کشکیات رو به هم می‌بافی؟! معلومه حسابی زهوارتون در رفته. کارتون تمومه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۶آبان۱۴۰۱ ـ عظما فهمیده این تو بمیری از اون تو بمیری‌ها نیست
شکاف و اغتشاش در خیمه ارتجاع
لطفا به اشتراک بگذارید: