موشکاف ۱۸آبان۱۴۰۱ ـ ضربه‌های جانانه به فک عظما وارد کردند

ضربه‌های جانانه به فک عظما وارد کردند ـ موشکاف ۱۸آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و دوستان اهل قیام و اونهایی که میخوان کار عظما رو بکنن تمام! بنازم به ضربه‌های جانانه‌ای که به فک عظما وارد کردید و خودش و سگ و سیله هاش رو حسابی گیج و ویج کردید. عظمای فلک زده مونده ویلون و سیلون و سرگردون که چه غلطی بکنه؟ خط و نشون بکشه یا التماس کنه؟

حسینی عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۷آبان

به معترضان خصوصاً دختران و پسران جوان عرض می‌کنم که اعتراض و انتقاد خود را در چارچوب قانون منطق و به‌طور مسالمت‌آمیز بیان کنید و صف خود را از عوامل دشمنان خارجی و آمریکای تروریست‌پرور و ناقض حقوق‌بشر و انگلیس حیله‌گر و اسراییل کودک کش جدا کنید

موشکاف: این چی داره میگه؟ بابا قشنگ مخش رد داده. هاهاها درباره بچه کش و کودک کش و اینا که گفتی اینو داشته باش:

حکومت بچه کش نمیخوایم

موشکاف: سخنگوی خبیثی هم اومد قمپز در کنه و خودش و دولتش رو مسلط جلوه بده اما کله معلق زد.

‌بهادری جهرمی ـ سخنگوی رئیسی جلاد ـ سایت انتخاب ـ ۱۷آبان

برای دولت مثل آب خوردن بود که از همان روزهای اول اجازه دهد تا نیروی انتظامی از گلوله‌های جنگی استفاده کند و هر کسی را به خیابان آمد بزنند و این‌طور مردم بترسند و در خانه خارج نشوند؛ اما این دولت هرگز چنین کاری نمی‌کند؛ چون معترضان را بچه و خانواده خود می داند و اصلاً کلی سرمایه‌گذاری روی این افراد صورت گرفته تا آنها مشکلات کشور را برطرف کنند.

موشکاف: این یکی رو‌راست می‌گه که برای این رژیم آدم کشتن به‌راحتی آب خوردنه، اما حرومزاده! مگه تو زاهدان و خاش مردمو مثل آب خوردن به رگبار و تیربار نبستین؟ اگه تو تهران این کارو نکردین از ترس خودتون بود. این هم جواب جوونها و معترضان و قیام آفرینا به عظما و خبیثی و سخنگوها و سگ و سیله هاشون:

دانش آموزان مشهد: امسال سال خونه سیدعلی سرنگونه

موشکاف: حالا بشنوید از این عضو استبل ولایت که خیلی نگران مشتهاییه که نثار ملاج عظما میشه به همین خاطر اومده یه چنین حرفایی میزنه:

اسحاقی عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۷آبان

به والله قسم مدیران ناکارآمد از گذشته تا امروز در اغتشاشات اخیر سهم دارند نقش دارند باید آنها را نیز محاکمه و مجازات کنید برای مردم سؤال است چرا تصمیم‌گیران آن کارخانه داروساز را که با متوقف کردن تولید دارو دل هزاران بیمار را لرزاند زنجیر برگردنش نینداختید و در شهر نچرخاندیدش؟

موشکاف: هاهاها... . گذشت دوره این خرس وسط بازی کردنا. الآن همه مردم رأس نظامو نشونه گرفتن. مدیر ناکارآمد چه صیغه ایه. اونیکه ملت میخوان زنجیر به گردنش بندازن خود عظماس هاهاها:

مرگ بر خامنه‌ای

موشکاف: بله دوستان! عظما گیر کرده اگه بگیر و ببند و بیشتر کنه چهارچرخ نظامش میره هوا. اگر هم نکنه باز مردم لوله‌اش می‌کنن. این یعنی رپت پتو خیلی جدیه. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۷آبان۱۴۰۱ ـ زهوار نظام آخوندی بدجوری در رفته
خامنه‌ای و سیلی خوردنهای پیاپی از فرزندان ایران!
لطفا به اشتراک بگذارید: