موشکاف ۲۲آبان۱۴۰۱ ـ نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری

نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری ـ موشکاف ۲۲آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام و صد سلام به همه رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. سلام به دانشجوهایی که باز هم نشون دادن که خیلی ایوالله دارن:

نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری ـ از آسمان ایران خون اگر ببارد/ علامه متحد قصد تسلیم ندارد

موشکاف: بله دوستان! سیلی های آتشین به بناگوش عظما خودش و سگ و سیله هاش رو حسابی می‌لرزونه. این لرزه‌ها نظام رو به شرشر میندازه. امام جمعه‌های عظما هم مجبور میشن بیان و اینطوری به بسیجیها روحیه بدن:

آخوند حسینی بوشهری امام جمعه خامنه‌ای در قم ـ ۲۰آبان

نکته دیگری که مطرح می‌کنند نگذارید کسانی طوری وانمود کنند که نظام اسلامی به بن‌بست رسیده. القا دشمن است، امروزه دشمن روی این سرمایه‌گذاری می‌کند، عده‌یی را میترساند، عده‌یی را دچار جنگ شناختی و ادراکی می‌کند.

موشکاف: جنگ شناختی چیه؟ عظما رو بچسب که حسابی آب لمبو شده. هاهاها

آخوند علم‌الهدی ـ امام جمعه خامنه‌ای در مشهد ـ ۲۰آبان

از تمام نظام جمهوری اسلامی و از تمام سردمداران نظام مجریان این نظام فقط یک نشانه گرفتند او نهم مقام معظم رهبری که مظهر حاکمیت دین در این کشور هست.

موشکاف: خیر سرت اومدی نماز جمعه یا اومدی کمدی استندآپ بازی کنی؟ اونی که می‌گی مظهر دیکتاتوری و جنایته. این هم جواب مردم بهش:

مرگ بر خامنه‌ای

موشکاف: اینجاس که سگ و سیله‌های عظما به دست و پا می‌افتن و از ترس وضعیت آش و لاش نظامشون از این روضه‌ها میخونن:

آخوند رضا نوری ـ امام جمعه خامنه‌ای در بجنورد ـ ۲۲آبان

امروز اگر خوب فرماندهی نکنیم اگر خوب هدایت‌گری نکنید اگر خوب ارشاد نکنید اگر میدان رانمانید شکست خواهید خورد نداشته باشید اگر غفلت بکنید اگر پاسخ شبهه دانش‌آموز و دانشجو و جوان را ندهید صبوری نکنید اگر در میدان نمانید شکست خواهید خورد نگذارید در این میدان دشمن بخواهد من و شما را شکست بدهد.

موشکاف: عظما از همه طرف محاصره شده. امام جمعه هاش هم چاره‌ای جز همین آه و ناله‌ها ندارن. بلرزید. بترسید! رپتو پتو هم تو راهه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۰آبان۱۴۰۱ ـ سلام به اونایی که کنار مردم زاهدان ایستادن
دیکتاتورها فقط سقوط می‌کنند!
لطفا به اشتراک بگذارید: