موشکاف ۲۵آبان۱۴۰۱ ـ نظام ولایت واقعا به پت پت افتاده دیگه

نظام ولایت واقعا به پت پت افتاده دیگه ـ موشکاف ۲۵آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و دوستان اهل قیام و هموطنان شورشگر خودم. ایوالله که گل کاشتید. بابا عجب آبانی ساختید! به به! گلی به جمالتون دم همتون گرم. دردتون بخوره تو فرق سر عظما. اونقدر کلیپ و فیلم و شعار و خبر اومد که بنده موشکاف داشتم وسط اون سونامی غرق می‌شدم.

مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

موشکاف: بعععععععله. وقتی هموطنامون اینطوری آتیش بپا می‌کنن معلومه که عظما و سگ و سیله هاش به پت پت می‌افتن و اینطوری دنده عقب میرن:

‌آخوند مبلعی عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۴آبان

در رابطه با بیانیه ۲۲۷نفر نمایندگان هم بایستی گفت که آنچه که دوستان نماینده امضا نموده‌اند به‌عنوان حمایت از پلیس بوده است به‌خاطر جان‌فشانی‌هایی که این عزیزان داشته‌اند و به‌خاطر فداکاریهایی که در راه دفاع از امنیت کشور دارند چیزی تحت عنوان اعدام مطرح نبوده !

موشکاف: ددی دی دی... اعدام مطرح نبوده؟! مثل بید دارن می‌لرزن. بعد از درخواست اعدام تازه یادشون افتاده که از مردم عذرخواهی بکنن:

مرتضی حسینی عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۴آبان

چرا انتقاد قانونی و به حق مردم نجیب و انقلابی کشورمان را به درستی نمی‌شنویم؟

چرا از تقصیرها و قصورها به موقع و سریع عذرخواهی نمی‌کنیم؟

چرا افراد نادان تندرو و خود سر را کنترل و مهار نمی‌کنیم؟

موشکاف: دیر آمدی ای حمار سرمست! عذرخواهی کدومه؟ مهار کیلویی چنده؟ به‌قول جوونای کف خیابون امسال سال خونه سیدعلی سرنگونه.

موشکاف: حالا این وسط پاسدار خالیباف رو ببینید که اومده داره تو استبل ولایت صحبت از دارو و این حرفا می‌کنه:

پاسدار قالیباف ـ رئیس مجلس آخوندی ـ ۲۴آبان

قالیباف: جناب آقای عین‌اللهی در ارتباط با بحث ما امروز مهمترین بحث ما کمبود دارو هست، ما جنابعالی را به‌عنوان وزیر بهداشت مسئول این همآهنگیها می‌دانیم دولت و مجلس هم در خدمت شماست که در اول زمستان این اتفاق نیفته که مثلا ما حدود ۹۰قلم داروهای کمیاب داشته باشیم.

موشکاف: کورخوندی بابا!. کار از این کارا گذشته. ملت دست رو درد اصلی گذاشتن. داروش هم مرگ بر خامنه‌ای و رپ ت پتوی کل نظامه مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۴آبان ـ یقه نظام رو که می‌گیرین شروع می‌کنه به ننه من غریبم
رمز پیشروی قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: