اگر توی یک کوچه ۳۰ ساختمان بود از ۳۰ ساختمان به ما حمله می‌کردن!

یک فرمانده نیروی سرکوب سپاه اذعان کرد: اگر توی یک کوچه ۳۰ ساختمان بود از ۳۰ ساختمان به ما حمله می‌کردن! ـ ۲۷آبان۱۴۰۱
پاسدار پویان حسین‌پور، معاون سابق سازمان فضای مجازی رژیم (سراج)، در صحبت با جمعی از بسیجیان به‌ شهامت و بی‌باکی شورشگران که در رویارویی با عوامل سرکوب تا دندان مسلح، ایستادگی و مقاومت می‌کنند، اعتراف کرد.
وی گفت:... ما یک ساعت فکر می‌کنم یک ساعت و ربع این جا درگیر بودیم، در یک کوچه همیشه قبلاً من بهش گفته بودم آقا می‌گویم قبلاً وقتی ما حمله می‌کردیم اینها می‌رفتند، حالا چهار تا سنگ هم پرت می‌کردند و چهار تا هم ما پرت می‌کردیم چهار تا چیز می‌زدیم می‌رفتند.
این دفعه یک ساعت وایستاده نمی‌رود. مقاومت می‌کند، حالا غیر از این‌که از بالا و پایین همه جا سنگ می‌بارد سرت! امسال خیلی بیشتر از قبل، قبلاً هم بود...

وارد بعضی از کوچه‌ها می‌شوید اگر در این کوچه ۳۰تا ساختمان دارد، ۳۰تا ساختمان به شما سنگ می‌زنند. اگر این ساختمان ۴طبقه است از ۴طبقه به شما سنگ می‌زنند، بعد دیگر سنگ هم نمی‌زنند. فیلمهایش بعضی‌هایش منتشر شده دیشب و اینها دیدن بعضی‌ها منتشر شده بود از بالا مثلا گلدان پرت می‌کردند روی سر بچه‌ها اتو پرت کردند، اتوی مثلا خانه را برداشته و پرت کرده بود پایین، بشکه پرت کردند، نیمکت پرت کردند پایین، صندلی پرت کردند پایین، غیر از این آن هم دیگر فرار نمی‌کند. وای می‌ایستد جلوی شما مقاومت می‌کند.
اگر توی یک کوچه ۳۰ ساختمان بود از ۳۰ ساختمان به ما حمله می‌کردن!
مطالب مرتبط
شرایط جامعه ایران مطلقا به پیش از آغاز اعتراضات برنخواهد گشت
پاسدار پویان حسین‌پور: (شورشگران) دیگر فرار نمی‌کنند، می‌ایستند و مقاومت می‌کنند
لطفا به اشتراک بگذارید: