موشکاف ۲۷آبان۱۴۰۱ ـ بیت‌العنکبوت اون دجال کفن پاره رو آتش زدن

بیت‌العنکبوت اون دجال کفن پاره رو آتش زدن ـ موشکاف ۲۷آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه جوونای قیام آفرین! آفررررررررررین!‌هزار آفرین بهتون که عظما رو تا لب پرتگاه بردید. هست و نیستشو به آتیش کشیدید. ای والله خیلی مخصوص هم دارم برای بر و بچه‌های شیر خمین که بیت‌العنکبوت اون دجال کفن پاره رو آتیش زدن، بچه‌ها جمالتونو گل‌بارون، باشه تا خدمت قبر و بارگاهش هم برسیم. اما

عظما نگو آبکش بگو! ببینید خبیثی چطوری از وضعیت درب و داغون عظما و سگ و سیله هاش حرف میزنه. ببینید چطوری مثل بید به خودش می‌لرزه:

‌آخوند رئیسی ـ تلویزیون رژیم ـ ۲۷آبان

‍ آقا خیلی‌ها در این قضایای اخیر وظیفه‌شان را انجام ندادند خیلی از خواص در این قضایای اخیر مردود شدند وظیفه قانونی وظیفه شرعی وظیفه اخلاقی و انقلابی خودشان را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند و باید انجام می‌دادند چرا نمی‌گویید چرا حقایق را برای مردم بیان نمی‌کنید؟ از جو سازی می‌ترسیم! عجب؟ جو سازی این‌قدر سلاح برنده است؟ آری میگه از جو سازی می‌ترسم از فضای مجازی می‌ترسم عجب! فضای مجازی این‌قدر تعیین‌کننده است آقای محترم ؟

موشکاف: هاهاها... یارو گفت خودم اومدم بهم ندادی حالا نوکرمو فرستادم! حالا نّقل عظماست! آخه عظمای فلکزده، خودت تا حالا دو بار علنی اومدی گفتی ای خواص نامرد علیه قیام موضع بگیرین، خواص برات تره هم خرد نکردن، حالا گماشته‌تو فرستادی!

الآن که دیگه کار از جوسازی و این حرفا گذشته؟ الآن که همه شعار می‌دن آبان ماه تابان. دیکتاتوری به پایان.

آبان ماه تابان دیکتاتوری به پایان

موشکاف: وقتی وضعیت عظما و خبیثی اینه دیگه تکلیف باقی سگ و سیله هاشون معلومه. همه شون دارن مقر میان که نظام آبکش شده و سگ و سیله‌های عظما مرددن:

مهدی محمدی ـ کارشناس رژیم ـ ۲۶آبان

می‌خواهند عملیات تروریستی در ایران را مزمن کنند. تصور من این است که دشمن برنامه‌اش این است که چند ماه عملیات تروریستی گرم در ایران ادامه داشته باشه تا به این ترتیب بتوانند حرکت کنند به سمت این‌که اولاً ادعا کنند که نظام قادر به کنترل وضعیت نیست و وقتی که توانستند یک همچین ادعایی بکنند تصورشان این است که می‌توانند یک بخشهای خفته جامعه را بیدار کنند به عبارتی دشمن داره تلاش می‌کند که یک چهره ضعیف و مردد از نظام ترسیم بکند.

موشکاف: یارو! چرا دیگه نمی‌گی تموم کردیم و تموم شد؟ حالا دیگه از ادامهٔ چند ماه دیگه حرف می‌زنی به ضعف و تردید عظمای بخت برگشته مقر میای؟ هان؟

حالا بشنوید از سردار قمپز که بدجوری فشل شده. کارش به التماس کشیده.

‌پاسدار سلامی ـ تلویزیون رژیم ـ۲۶آبان

و جوانانمان آنهایی که فریب خورده هستند برخواهند گشت. ما دوست داریم آنان برگردند لباس جهاد بپوشند و در مقابل مستکبران بایستند نه این‌که پیاده‌نظام دشمن شوند این آرزوی ماست.

موشکاف: هاهاها. آرزوت اینه که جوونا برگردن؟ تو فعلاً پاسدارای بریده‌ای مثل خالیباف و شمخال خالی رو برگردون جوونا باشن طلبت. جوونا لباس قیام علیه عظما رو تن کردن تا شما رو جمع دستی! رپتو پتو نکنن و زیر خاک نکنن دست بر نمی‌دارن. این‌که می‌گی دارید پیش میرید هم درسته، منتها به سمت دره رپتورپتو. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

امسال میده کشته سپاه مرگ بر کل نظام.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۵آبان۱۴۰۱ ـ نظام ولایت واقعا به پت پت افتاده دیگه
شصت و سومین روز قیام - اعتصاب و تظاهرات در ۷۵ شهر - به آتش کشیدن مراکز، نمادها و خودروهای حکومتی در سالگرد قیام کبیر آبان ۹۸ + توئیت خانم مریم رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: