موشکاف ۴آذر۱۴۰۱ ـ عظما و خببیثی هفتاد روز زیر پای ملت له می‌شن

عظما و خببیثی هفتاد روز زیر پای ملت له می‌شن ـ موشکاف ۴آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و جوونای اهل قیام. عظما و خبیثی نزدیک هفتاد روزه زیر پای ملت دارن له و لورده میشن بعد ببینید خبیثی اومده چی میگه:

‌آخوند رئیسی ـ اسلامشهر ـ ۳آذر

در کشورهای دیگر پشتوانه حکومتها سلاح است قدرت نظامی ست پادگانها هستند در کشور ما پشتوانه حکومت و نظام مردم هستند! اگر نگاه کنیم اراده پولادین ملت را فتنه‌هایی که ظرف این مدت بوده ناکام گذاشتن دشمن در همه عرصه‌ها در این ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که عوامل دشمن می‌خواستند ایجاد بکنند شما باز هم دیدید که ملت اونها را برای چندمین بار ناکام گذاشتند.

موشکاف: آره ارواح اون گور به گوری. پشتوانه حکومت پا بگورتون مردمن. لابد همین مردمی که روز و شب فریاد می‌زنند: مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی! لابد واسه همینه که! پاسدارات هم اینطوری به التماس افتادن:

‌پاسدار سلامی در جشنواره ضدمالک اشتر ـ ۳آذر

امیدوارم نور آگاهی برای این بخش کوچک جامعه ما که فریب القائات دشمن در فضای مجازی را خورده‌اند اگر صدای من را می‌شنوند بیفتد و دیگر به خیابان نیایند ما برای آنها نجات غریق عمل کرده‌ایم. اصل مماشات هم برای همین بوده است ولی به ائمه کفر و سران این دولتها می‌گوئیم که کسی که به امنیت ملی ما دست دراز کند او را غرق خواهیم کرد.

موشکاف: هاهاها... تو قاچ زینو بچسب، غرق کردن بقیه پیشکشت. فعلاً که کل نظامتون داره غرق میشه. هر کار هم می‌کنید به جایی نمی‌رسید. حالا سگ و سیله‌های خودتون دارن مقر میان که نظام ضعیف شده.

پاسدار حسن‌زاده سرکرده سپاه تهران ـ۳آذر

الآن این روزها بعضی وقت ها سخنانی می‌شنویم احساس می‌کنم که هنوز بعضی‌ها یک ابهاماتی دارند بعضی‌ها تصور می‌کنند این خویشتنداری این به‌اصطلاح مماشاتی که بعضی‌ها می‌گویند این مثلا از روی ضعف است.

موشکاف: این پاسدار کتک خورده بسیجیهای بدون مرز رو جمع کرده که از یه طرف جلو شرشرشون رو بگیره و از طرف دیگه به اونا التماس می‌کنه که بیان زیر بغل نظامو بگیرن. خبر نداره که کار از این کارا گذشته. از همه اینا مسخره‌تر این مشاور پاسدار سلامیه که التماسش به جوونا این مدلیه:

پاسدار مقدم فر مشاور سرکرده سپاه ـ ۳آذر

بچه‌های ما الآن اسیر هستند. فکرشان اسیر است. اونها توانستند با جنگ شناختی به اسارت در بیاورند بچه‌ها را بکشانند توی خیابان. بعد باید آزادسازی کرد. اینها را به تعبیر سردار سلامی ما با همین بچه‌هایی که رفتند خیابان باید برویم خدمت دشمن برسیم باید بچه‌ها را برگردانیم.

موشکاف: ئهههههههههه! میخواید بچه‌ها رو برگردونید؟ با چی میخواید برگردونید؟ با تیربار و دوشکا و زرهپوش و هلیکوپتر؟ کور خوندید. جوونها بلند شدن که میخوان مملکتشونو آزاد کنن. شما رو هم رپتو پتو می‌کنن. اینم شعارشون دم همشون گرم. مرحمت زیاد رفقا.

می‌رزمیم می‌میریم، ایرانو پس می‌گیریم.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲آذر۱۴۰۱ ـ هنوز فک عظما بسته نشده جوابشو دادن
تنفس مصنوعی مردگان!
لطفا به اشتراک بگذارید: