موشکاف ۵آذر۱۴۰۱ ـ درود به بچه‌های ایران از تهران تا کردستان و تا زاهدان

درود به بچه‌های ایران از تهران تا کردستان و تا زاهدان ـ موشکاف ۵آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام. سلام به بچه‌های ایران از تهران تا کردستان و از کردستان تا زاهدان. سلام به زاهدان که کردستان رو تنها نذاشت و دیروز اساسی کولاک کرد.

کردستان کردستان حمایتت می‌کنیم

موشکاف: مردم داشتن تو زاهدان شعار می‌دادن و عظما و سگ و سیله هاشو له و لورده می‌کردن بعد تو تهران امام جمعه عظما یه ماله دستش گرفته بود و می‌خواست با این روضه‌ها روی قتل‌عام مردم ماله بکشه و اوضاع بلوچستان رو گل و بلبل نشون بده:

حاج علی اکبری ـ امام جمعه خامنه‌ای در تهران ـ ۴آذر

با توجه به حوادث اخیر که در استان رخ داده بود و در جریان ناآرامیهایی که به‌ویژه در زاهدان رخ داده بود، بخشی از هموطنان عزیز مان بیگناه کشته شده بودند و مجروح شده بودند و برای امام عزیز و عالیقدرمان بسیار ناراحت‌کننده و رنج‌آور بود. فرمودند که این هیأت برود به استان و مسائل را ببیند، بشنود، دلجویی کند و تدابیر تکمیلی را هم ابلاغ کند که به لطف خدا طی یک هفته این کار به‌صورت فشرده انجام شد و وزش نسیم مهر و محبت و عدالت رهبر عزیز مان نتایج محسوسی در ارتقاء امنیت و آرامش و وحدت در این منطقه حساس داشت .!!

موشکاف: ددی دی دی. . وزش نسیم مهر عظما رو مردم خاش و زاهدان از لوله تیربار خیلی خوب احساس کردن که نتیجه‌ش. طوفان مرگ بر خامنه تو زاهدان بود. هاهاها:

موشکاف: کار از هیأت و وزش نسیم و این مسخره بازیا گذشته. کار عظما به جایی رسیده که مجبور شده سگ و سیله هاشو از عراق برداره بیاره براش ذکر مصیبت بخونن. حقا که خیلی نفله شدی عظما:

آخوندهاشم الحیدری ـ ۳آذر
هدف دشمن امروز هم همه جمع شدند. یک سر سر ولی‌فقیه این حقیقت است من از عراق آمدم با این پیام اقایون ما وقتی از خارج نگاه می‌کنیم، می‌بینیم زیاد از علمای جهان اسلام چه شیعه چه سنی چرا ساکت هستند؟ چرا ساکت هستند؟ با فضای مجازی با رسانه با تلویزیون با همه چیز دارند صحبت می‌کنند. حمله میکنند. چهره ولایت فقیه دارد خراب میشه. خراب می‌کنند. چهره نظام اسلامی چهره فقها و علما و زیاد از ماها ساکت هستیم؟ ‌سؤال چرا؟

موشکاف: البته کار به لت و پار شدن چهره ولی‌فقیه و نظامش ختم نمیشه. خبرا خیلی عظما سوزتر از این حرفاس. مردم میخوان کل نظامو لت و پار کنن:

تلویزیون رژیم ـ پاسدار حاجیان سخنگوی فراجا ـ ۳آذر:

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور از کشف بیش از ۲۹هزار قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در کشور خبر داد.

از مرزهای آذربایجان‌غربی مرز کرمانشاه کردستان و استانهای جنوبی افزایش بیشتری داشت و حدوداً ۸هزار قبضه سلاح جنگی و شکاری در همین دو ماه همکاران ما توانستند کشف کنند.

موشکاف: عظما این گزارشیه که تلویزیون خودت داده. باد کاشتی حالا باید طوفان درو کنی. صدای رپتو پتو رو میشنفی؟! هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.




مطالب مرتبط
موشکاف ۴آذر۱۴۰۱ ـ عظما و خببیثی هفتاد روز زیر پای ملت له می‌شن
۷۳ امین روز قیام، تحصن و اعتراض در دانشگاهها، اعتصاب کامیونداران، تجمع خانواده زندانیان در مقابل اوین
لطفا به اشتراک بگذارید: