جام جهانی خونین ـ روز بازی ولز : دهها نفر در زاهدان کشته و مجروح شدند

در همان روز بازی ولز : دهها نفر در زاهدان کشته و مجروح شدند ـ جام جهانی خونین ـ ۹آذر۱۴۰۱
بعد از باخت رژیم در جام جهانی فوتبال سه‌شنبه شب ۸آذر در هفتاد و پنجمین شب قیام، مناطق مختلف تهران و شهرهای سراسر کشور شاهد شادی و سرور و شادمانی شد. جشن و شادی مردم و جوانان، پیر و جوان با تظاهرات شبانه و با حضور گسترده مردم و با سر دادن شعارهای ضدحکومتی همراه بود.

مردم در خیابانها با بوق ممتد خودورهایشان، جشن را همراهی می‌کردند. مردم تهران در مناطق مختلف از جمله پرند، باغ فیض، سعادت آباد، ستارخان، نازی‌آباد، تهرانپارس، تهرانسر، اندیشه فاز یک، شهر قدس و... با شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» تظاهرات شبانه برپا کردند. در چیتگر تهران مردم شعار می‌دادند «ای رهبر واداده قبرت شده آماده» و در متروی تهران شعار «توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه» سر دادند. در پونک تهران جوانان خیابان را بستند. در سعادت آباد شعار «مرگ بر حکومت بچه‌کش» سر دادند. در شهر قدس تهران مردم به مزدوران رژیم تخم‌مرغ پرتاب کردند.

سایر شهرها از جمله کرج، اراک، گرمسار، رشت، مشهد، اردبیل، ارومیه، زنجان، خلخال، یزدانشهر، شاهین شهر، کرمانشاه، دهگلان، دیواندره، مریوان، سنندج، جوانرود، سقز، پاوه، مهاباد، کامیاران اندیمشک، اهواز، شوشتر، جزیره کیش، بندر عباس، و... شاهد تظاهرات شبانه با حضور گسترده مردم و شعارهای ضدحکومتی بود. در بسیاری از شهرها مردم با روشن کردن آتش مسیر تردد نیروهای سرکوبگر را مسدود کردند.


مطالب مرتبط
سلامی : اگر صدای مرا می‌شنوند، دیگر به خیابان نیایند
شادی مردم بعد از باخت رژیم در جام جهانی فوتبال + توئیت مریم رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: