موشکاف ۸آذر۱۴۰۱ ـ هر چه قیام جلوتر میره، ترس عظما هم بیشتر می‌شه

هر چه قیام جلوتر میره، ترس عظما هم بیشتر می‌شه ـ موشکاف ۸آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام و درود به همه رفقای با مرام و اهل قیام. دم همگی گرم. هرچی قیام جلوتر میره ترس عظما و سگ و سیله هاش هم بیشتر میشه. ببینید امام جمعه‌های عظما به چه روزی افتادن:

آخوند مطیعی ـ امام جمعه خامنه‌ای در سمنان ـ ۴آذر

الان دیگر دیدند خیابان جواب نمی‌دهد رفتند سراغ جنگ مسلحانه، عده قلیلی از آنها اسلحه‌هایی که وارد کردند از خارج و حمایتهایی که از آنجا می شوند

موشکاف: هاهاها... تو خواب بودی شیخک! از اولش هم قیام برای بر و بچه‌های شیر شورشگر، عبارت بود از آتش و جنگ مسلحانه و به آتش کشیدن تمام بساط نظام! شماها تازه دوزاری‌تون می‌افته به‌خاطر همین هم هست که اینطوری به دست و پا افتادید. تازه کجاشو دیدید؟ ببینید دانشجوها چه شعاری میدن:

وای به روزی که مسلح شویم.

موشکاف: بله رفقا! هرچی جلوتر میریم کف روی آب کنار میره و حرف اصلی رو میاد. به‌قول اون ضرب‌المثل سگ داند و پینه دوز که در انبان چیست:

پاسدار شکارچی ـ سایت موسوم به شهدا ـ ۶آذر

در برابر منافقین کوتاه نمی‌آییم و مرصاد دیگری رقم خواهیم زد و تا پای جان برای این آب و خاک خواهیم ایستاد.

موشکاف: هاهاها... مثلا می‌خواست خط و نشون بکشه اما موقعیت عظما رو بدجوری لو داد. قشنگ معلوم شد عظما لب پرتگاهه و واسة این پاسدار ماسدارا راهی جز جون دادن و مردن نمونده. این هم جواب مردم و جوونها: بجنگ تا بجنگیم.

ما بچه‌های جنگیم بجنگ تا بجنگیم.

موشکاف: این روزها سگ و سیله‌های عظما همینطوری دارن مقر میان که دشمن اصلیشون کیه و کی وسط میدونه:

محمد دهقان ـ معاون حقوقی آخوند رئیسی ـ ۷آذر

‌ منافقین هم تمام قد وسط میدان بودند و برخی از مدافعان امنیت را شهید کردند و به‌دنبال کشته‌سازی بودند و از همه ظرفیتهای رسانه‌یی خود استفاده کردند و متأسفانه برخی از افراد غافل را هم با خود همراه کردند که ضرباتی به امنیت نظام وارد شد.

موشکاف: تازه کجاشو دیدی!. اونچنان آتیشی تو راهه که عظما و کل نظامتونو رو رپتو پتو می‌کنه. این همون آتیشیه که تو شعار مردمه:

مهسا حدیث سیاوش/ آتش جواب آتش


مطالب مرتبط
موشکاف ۷آذر۱۴۰۱ ـ عظما حسابی از تظاهرات و قیام زنان در زاهدان لرزید
بن‌بست و درماندگی خامنه‌ای و ترس از ریزش و شقه زیر ضرب قیام خاموشی‌ناپذیر
لطفا به اشتراک بگذارید: