خامنه‌ای : هر اغتشاشگری هر تروریستی باید مجازات بشه

خط و نشان مضحک خامنه‌ای برای قیام‌آفرینان: هر اغتشاشگری هر تروریستی باید مجازات بشه ـ ۱۰آذر۱۴۰۱
خامنه‌ای:
مسأله مسأله چند نفر ضدانقلاب در داخل کشور نیست اینجاست که شما می‌فهمید اصرار دشمن بر برجام دو و برجام سه بر چی بود برجام دو یعنی چه؟ یعنی ایران بایستی از منطقه به‌کلی خارج بشه حضور منطقه‌یی خودش را رها کند برجام سه یعنی چه؟ یعنی ایران متعهد بشه که هیچ سلاح راهبردی مهمی تولید نکند پهپاد نداشته باشه موشک نداشته باشه...

شما بودید شما دلاوران رزم آور لبنان را هر جور توانستید کمک کردید شما به فلسطینیها هم کمک کردید باز هم می‌کنید باز هم می‌کنیم باز هم کمک شان می‌کنیم میدان رزم یک چنین میدانی است میدان چهار تا اغتشاشگر توی خیابان نیست البته این معنایش این نیست که از این اغتشاشگران صرف‌نظر بکنیم نه هر اغتشاشگری هر تروریستی باید مجازات بشه در این تردیدی نیست.

خودتان را محدود ندانید، به از این کارهای جزیی که دور و بر وجود داره، البته این کارها هم باید علاج بشود اینجا هم یکی از مهمترین کارهای بسیج هم هست مقابله با اغتشاشگر، این اغتشاشگر سرانگشت همان کسانی است که در آن نقشه بزرگ شکست خوردند. آنجا شکست خوردند جور دیگه می‌خواهند وارد میدان بشوند. آن وقت این اغتشاش را راه می‌اندازند، یکی شعار می‌دهد، یکی می‌نویسد، یکی نمی‌دانم چه می‌کند. خب، بسیج فراموش نباید بکند که درگیری با استکبار جهانی است درگیری اصلی آنجا است، حالا با اینها هم برخورد می‌کنند اما دشمن اصلی آنجا است درگیری اصلی آنجا است. این ۴ تا یا غافل هستند یا جاهل هستند یا بی‌اطلاع هستند یا تحلیل بد بهشان داده شده، اینها هم تعدادی مزدورند، دشمن اصلی آنجا است مبارزه اصلی آنجا است.


مطالب مرتبط
جام جهانی خونین ـ روز بازی ولز : دهها نفر در زاهدان کشته و مجروح شدند
بن‌بست و درماندگی خامنه‌ای و ترس از ریزش و شقه زیر ضرب قیام خاموشی‌ناپذیر
لطفا به اشتراک بگذارید: