موشکاف ۱۳آذر۱۴۰۱ ـ عظما هنوز از داغ باخت تیم فوتبال می‌سوزه

عظما هنوز از داغ باخت تیم فوتبال می‌سوزه ـ موشکاف ۱۳آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما دوستان و رفقای اهل قیام. عظما هنوز داره از داغ باخت تیم فوتبالش می‌سوزه. سگ و سیله هاش هم به خط شدن تا یه جوری رو زخم عظما فوت کنن شاید خوب بشه اما نمیشه که نمیشه. هاهاها:

آخوند علم‌الهدی ـ امام جمعه خامنه‌ای و پدرزن رئیسی جلاد ـ ۱۱آذر

حالا یک توپی را به‌قول ما مشهدیها به یک‌طرف گلوندن، این می‌شود پیروزی؟ حالا برفرض آقا اتفاقاً تصادف شد، یک توپ عرضم بی‌ارزش هم رفت به یک طرف، دیگه آمریکا شد پیروز؟

موشکاف: میگن گربه دستش به گوشت نمی‌رسید می‌گفت بو میده. حالا حکایت اینه اگه برده بودن دادار دودور راه می‌انداختن و می‌گفتن کاخ‌سفید رو فتح کردیم اما حالا که عظما باخته برای بسیجیها روضه می خونن که اتفاقی نیافتاده:

آخوند دری نجف آبادی ـ امام جمعه خامنه‌ای در اراک ـ ۱۱آذر

حالا توی یک مسابقه فوتبال هم فرض کنید یک گلی هم به جمهوری اسلامی بزنند ما دهها گل دیگه به اونها زدیم گل اصلی را ما به اونها زدیم حالا لااقل ما دیگه با دشمن همصدا نشویم اگه خانه خودمان را و بچه‌های خودمان را تشویق نمی‌کنیم با دشمن همراهی نکنیم نمک روی زخم شان نپاشیم.
موشکاف: معلومه هنوز دشمنای نظامو نشناختی. هم نمک رو زخم عظما می‌پاشن. هم میزنن زخم و زیلیش می‌کنن. دخلش هم درمیارن هاهاها:

موشکاف: خلاصه این‌که جز همه شون دراومده و از اون روز که مردم شادی کردن همینطوری دارن بالا و پایین می‌پرن. آخوند و پاسدار هم نداره همه شون سوختن:

پاسدار سلامی ـ ۱۰آذر
انها پیروزی ما را نمی‌خواهند حتی وقتی جوانان تیم ملی ما در صحنه جهانی پیروز می شوند آنها غمگین می شوند و اگر در میدانی دیگران بر تیم های ما غالب شوند آنها جشن می‌گیرند.

موشکاف: این هم یه چشمه دیگه از شادی مردم از باخت عظما:

موشکاف: خلاصه که رفقا. عظما می‌خواست با استفادهٴ فوتبال و جام جهانی آتیش قیامو خاموش کنه اما توپ فوتبال شد توپ هویتزر و خورد تو ملاجش، هرچی رشته بود پنبه شد و نقشه هاش نقش آب شد. هرکار هم بکنن نمیتونن قیامو منحرف کنن. این قیام تا رپتوپتو کردن عظما پیش میره. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۲آذر۱۴۰۱ ـ درود بر دلاوران سیستان و بلوچستان
شکست تیم فوتبال رژیم در قطر و کشمکش درون رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: