شرق:گزارشی از واکنش‌ها به اجرای یک حکم اعدام .. محسن قهرمان زنده است

گزارشی از واکنش‌ها به اجرای یک حکم اعدام؛..محسن قهرمان زنده است ـ شرق
دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌یی دخترانه سنندج، در اعتراض به اعدام محسن شکاری و به یاد دختران شهید قیام، با شعار «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» و «آزادی آزادی» دست به تظاهرات زدند و نام شهیدان را روی صحن دانشگاه نوشتند. مأموران سرکوبگر به آنها وحشیانه حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند که دانشجویان با پرتاب سنگ و شعار «بی‌شرف بی‌شرف» پاسخ دادند.

بعدازظهر و شامگاه شنبه مردم تهران در خیابان ستارخان، به‌رغم حضور گله‌های لباس‌شخصی و یگان ویژه، در بزرگداشت محسن شکاری به خیابان آمدند. نیروهای سرکوبگر به آنها حمله و تعدادی را دستگیر کردند. در صادقیه تهران نیز مردم از شروع تاریکی هوا تجمع کردند.

شب گذشته مردم در مناطق مختلف تهران برای گرامی‌داشت شهید قیام محسن شکاری با شعار «ما همه محسن هستیم» و «مرگ بر خامنه‌ای قاتل» تظاهرات شبانه برپا کردند و از ساختمانها شعار «مرگ بر خامنه‌ای» و «محسن ما رو بردند جنازه‌شو آوردند» سر دادند. جوانان بر سر مزار او در بهشت زهرا حاضر شدند و مردم گروه گروه در برابر خانه او در نارمک حاضر شده و با دسته‌گل و روشن کردن شمع یاد او را گرامی داشتند.

شب گذشته در تهران در مناطق چیتگر، شاهین جنوبی، دربند و باغ‌فیض مردم با شعار «قسم به خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان» و «مرگ بر خامنه‌ای» تظاهرات شبانه به‌راه انداختند.

در برخی مناطق کرج، مردم از ساختمانها شعار می‌دادند «محسن ما رو بردند جنازه شو آوردند».
مردم کرمانشاه در بلوار طاق بستان تظاهرات به‌راه انداختند و مأموران جنایتکار دشمن به مردم حمله کردند.
جوانان در رودسر به خیابان آمده و یاد شهید سرفراز قیام محسن شکاری را گرامی داشته و با مزدوران مسلح رژیم درگیر شدند.

مطالب مرتبط
شرق:کاربران‌ رسانه‌های‌اجتماعی درباره سرنوشت حسین عبدالباقی‌ مالک متروپل چه می‌ گویند؟ مرگ؟بازداشت؟ یافرار؟
شعار دانشجویان قم در حضور آخوند ذوالنوری با شعار «این آخرین پیامه اعدام کنید قیامه»
لطفا به اشتراک بگذارید: