موشکاف ۲۵آذر۱۴۰۱ ـ عظما رو با تی‌پا از کمیسیون زنان بیرون کردن

عظما رو با تی‌پا از کمیسیون زنان بیرون کردن ـ موشکاف ۲۵آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و اهل قیام. دم همگی گرم. ایوالله که صداتون تا اون طرف دنیا هم رفت و عظما رو از کمیسیون زنان با یه تیپا پرت کردن بیرون. حالا ببینید سگ و سیله‌های عظما از درد و سوزش چه زوزه‌هایی می‌کشن:

‌ایروانی نماینده رژیم در سازمان ملل ـ ۲۴آذر

این که یک عضو قلدر سازمان ملل که به‌علت نافرمانی از منشور ملل‌متحد بدنام است با استفاده از روایتهای جعلی بی‌اساس و ساختگی سعی دارد خواسته غیرقانونی خود را مبنی بر حذف دیگران عملی کند حاکمیت قانون را در سازمان ملل به‌شدت تضعیف می‌کند...
موشکاف: هاهاها تو نمیخواد به فکر تضعیف حاکمیت قانون تو سازمان ملل باشی. تو به فکر حاکمیت عظما باش که دیگه جونی براش نمونده. ببین حاکمیت عظما چقدر فشل شده که چهارتا آبجی بسیجی رو جمع کرده. بلندگو رو هم داده به یه مزدور برون‌مرزی تا از این روضه‌ها بخونه:

مرضیه هاشمی ـ خبرنگار برون‌مرزی رژیم ـ ۲۳آذر

همه‌اش می‌خواهند سیاه‌نمایی بکنند در سطح بین‌المللی به‌خاطر این الآن سازمان ملل این حرکت انجام دادند می‌خواهد یک پیغام بدهد به دنیا و این پیغام دروغ است ایران مثل همه جا مشکل خودش را داره مثبت و منفی البته خیلی بالاتر از بیشتر کشورهای دنیا این را بگویم و فقط فقط ما محکوم می‌کنیم نفاق و اینها فکر نکنند که ما خیلی مثلا ایران دلشان خیلی سوخت الآن می‌خواهند حذف شان بکنیم .

موشکاف: هاهاها ما که نفهمیدم چی گفت اگه شما فهمیدید به ما هم بگو. دل عظما برای کی سوخته؟ کی داره سیاه‌نمایی می‌کنه؟ کی اصلاً منتظر پیام شماس؟‌هاهاها حالا بشنوید از استبل ولایت که یکی از گاوهاش همین گاوگیجه رو خوب توضیح میده:

عباس زاده مشکینی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۳آذر

نکته آخر در مورد سیاست خارجی دوستان عزیز من یک مثالی بزنم در ورزش! گاو بازی در ورزش گاو بازی به گاو بازی که خودش را به مقابل شاخ گاو می‌اندازد امتیاز نمی‌دهند. امتیاز را به آن گاو بازی می‌دهند که جاخالی به آن گاوه بدهد. ببینید ما در سیاست خارجی بعضی وقتها یک رفتار این چنینی از خود به نمایش می‌گذاریم. ما باید برای برخی از بازیگران جهانی می‌توانیم جاخالی نشان بدهیم. لزومی ندارد همه جا خودمان را جلوی شاخ گاو بیاندازیم چه لزومی دارد؟

موشکاف: هاهاها همینه دیگه وقتی جا خالی نمیدی و شاخ می‌خوری اون وقت به شرشر می‌افتی. داستان شرشر رو از زبون این یارو طائب بشنوید که خودش از آخوندای بریده و تیپا خورده‌س:

آخوند طائب ـ ۲۴آذر

ریزش نداریم؟ رویش نداریم؟ بعد از این اتفاق کهافتاد یک عده کفران نعمت می‌کنند. توی انقلاب بوده اما چپ می‌کند. توی دفاع مقدس بوده.چپ می‌کنه رفته توی حکومت. چپ کرده.یک عده فاسق می‌شوند.یک عده هم مزدور نمی‌شوند. اجیر شیطان نفس میشه هواداردشمن میشه می‌آید کف خیابان.

موشکاف: همه که چپ کردن. خود این شیخک هم چپ کرده، فقط عظما مونده که اونم به‌زودی چپ می‌کنه یعنی رپتو پتو میشه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۳آذر۱۴۰۱ ـ بله دوستان عزیز هدف کل نظام آخوندیه
حمایتهای جهانی از اخراج رژیم آخوندی از کمیسیون زنان سازمان ملل
لطفا به اشتراک بگذارید: