توسعه ایرانی: کجای دنیا از اعدام خوشحال می‌شوند و تبریک می‌گویند؟

کجای دنیا از اعدام خوشحال می‌شوند و تبریک می‌گویند؟ ـ توسعه ایرانی
سایت هرانا روز شنبه ۲۶ آذر از اجرای حکم جنایتکارانه اعدام دو زندانی در زندانهای زنجان و قزوین خبر داد.

هرانا نوشت: سحرگاه روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه، حکم ۲ زندانی که پیش‌تر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر و قتل به اعدام محکوم شده بودند، در زندانهای زنجان و قزوین به اجرا درآمد.

به گزارش این خبرگزاری، سحرگاه روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه، ۲ زندانی در زندانهای زنجان و قزوین اعدام شدند. هویت این زندانیان، ابوالفضل حیدرزاده، حدوداً ۳۰ ساله، اهل کازرون و محمدعلی سیدی عنوان شده است.

در این گزارش به‌نقل از یک منابع مطلع آمده است: آقای حیدرزاده از سه سال پیش به اتهام حمل مواد بازداشت و به اعدام محکوم شده بود. شغل او پیش از بازداشت رانندگی بوده است و محمدعلی سیدی نیز از چهار سال پیش با اتهام قتل عمد بازداشت و به قصاص محکوم شده بود که در نهایت در زندان قزوین اعدام شد
زمان ارجاع پرونده جنایات آخوندها به شورای امنیت سازمان ملل و برداشتن گام در جهت اخراج این رژیم جنایتکار از سازمان ملل فرا رسیده است.... NCRI به فاکس نیوز دیجیتال گفت که سازمان ملل باید از این هم فراتر برود و ایران را از کل سازمان بیرون کند، با اشاره به ماده ۶منشور سازمان ملل که می گوید «یکی از اعضای سازمان ملل که به طور مداوم اصول مندرج در منشور حاضر را نقض کرده است. ممکن است به پیشنهاد شورای امنیت توسط مجمع عمومی از سازمان اخراج شود.
مطالبه مرتبط
توسعه ایرانی: اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل؛..رژیم زن ستیز!
عفو بین‌الملل انگلستان درباره اعدام معترضان در ایران: نمایندگان پارلمان انگلستان نمی‌توانند ساکت بمانند
لطفا به اشتراک بگذارید: