موشکاف ۲۷آذر۱۴۰۱ ـ فیس عظما و هوک‌های داخلی و خارجی

فیس عظما و هوک‌های داخلی و خارجی ـ موشکاف ۲۷آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و دوستان اهل قیام! این هفته سگ و سیله‌های عظما تو جمعه‌بازارشون رسید هوک‌های داخلی و خارجی به دک و پوز عظما رو دادن. معلومه اخراج نظام با اردنگی از کمیسیون زنان سازمان ملل بدجوری داغونشون کرده چون بوفالوی ولایت مجبور شد بیاد اینطوری آه و ناله کنه:

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای و پدر زن رئیسی جلاد ـ ۲۵آذر

سازمان ملل مزدورخانه آمریکایی هست به اسم حقوق‌بشر به اسم اخراج از سازمان قدرشناسی زنان سازمان زنان در سازمان ملل تحت هر عنوانی شده اینها بیایند با ما بجنگند. با ما مبارزه کنند اینجور نیست که فکر کنیم ما می‌توانیم بی‌بحران در این مملکت زندگی کنیم بیاییم یک زندگی داشته باشیم نان خودمان، آب خودمان را بخوریم کسی به ما کار نداشته باشد این جوری نیست.

موشکاف: خلاصه که بر و بچه‌های قیام، بدجوری عظما رو مچاله کردن. کار به جایی رسیده که سگ و سیله‌های عظما به جون همدیگه افتادن و دارن به هم شاخ میزنن:
آخوند دژکام ـ امام جمعه خامنه‌ای در شیراز ـ ۲۵آذر

امروز جریانهای مختلف سیاسی در کشور ما هست که همه‌شان می‌گویند مانظام جمهوری اسلامی را قبول داریم ما ایران قوی را می‌خواهیم شعار می‌دهند برای ایناگر راست می‌گویید چرا همدیگر را این‌طور دارید توی سر هم میزنید! الآن دشمن ریختهتوی سر ما پس چرا توی سر هم میزنید؟ گفت که دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس؟

موشکاف: هیچکدومو باور نکن. وضعیت پتال عظما رو باور کن... هاهاها... منظور این یارو از این‌که میگه چرا تو سر و کله هم می‌زنید؟ سیخ و سمبه‌های این روزای آخوندا به عظماس:

‌آخوند نکونام ـ امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد ـ ۲۵آذر

خشن اینها هستند. خشن اینها هستند که می‌آیند این چهره‌های مؤمن را از ما می‌گیرند شهید مفتح‌ها را از ما می‌گیرند شهید بهشتی‌ها را می‌گیرند شهید باهنرها را می‌گیرند. شهید رجایی‌ها را می‌گیرند. این شهدای امروز شهدای امنیت این شهدای عزیز اینها را از ما می‌گیرند. اینها خشن هستند. اینها خشونت دارند می‌کنند. چرا انقلاب را متهم می‌کنند به خشونت ؟ ذهن جوان ما را یا ذهن نوجوان ما را یک جور دیگری جلوه بدهد واقعیت انقلاب این هاست مهر است محبت است.

موشکاف: اگه منظورت از مهر و محبت ساچمه و گلوله جنگی و طناب داره. اون مهر و محبت ایشالا نصیبتون می‌شه به همین زودیا. خلاصه که دوستان! تا روز رپتو پتو شدن عظما، این ضربه‌ها و توی سر هم زدنها ادامه داره. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۵آذر۱۴۰۱ ـ عظما رو با تی‌پا از کمیسیون زنان بیرون کردن
دلیل شکاف در اردوی خامنه‌ای چیست؟
لطفا به اشتراک بگذارید: