موشکاف ۲۸آذر۱۴۰۱ ـ درد گسست حسابی عظما رو کلافه کرده

درد گسست حسابی عظما رو کلافه کرده ـ موشکاف ۲۸آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام رفقای با مرام. سلام دوستان اهل قیام! این روزها سگ و سیله‌های عظما بدجوری به کلمه گسست علاقمند شدن. هر کدومشون تا دهن باز می‌کنن یه گسست میگن و زور می‌زنن که قیام و ضربات قیام رو با کلمه گسست ماستمالی کنن. مثلا این یارو طائب رو که خودش به شرشر افتاده ببینید:

‌آخوند طائب ـ مشاور سرکرده سپاه ـ ۲۴آذر
گسست چیست؟ توی یک خانه اگر پدر بزرگ و پدر و فرزند و نوه با همدیگر نشستند، با همدیگر می‌جنگند، می‌گوید تو انقلاب کردی، به‌من چه ربطی دارد؟ تو رفتی دفاع مقدس من حرف دارم. این گسست نسلی شکل می‌گیرد، اما این گسست چه زمانی است؟ زمانی که می‌گوید این گسست‌های موضوعی را ترکیب کنم و تبدیل به‌گسست اجتماعی بشود، گسست تبدیل به‌نفرت بشود. . ».

موشکاف: واویلا واویلا... بعد از چهل و سه سال عجب مقری اومد! معلوم شد آخوندا تو این سال‌ها کشک سابیدن. کار به جایی رسیده که خونواده‌های خودشون رو هم نمی‌تونن جمع‌وجور کنن. البته یکی دیگه از سگ و سیله‌های عظما هم می‌خواست روضه گسست بخونه اما سوتی داد و لو داد که هدف رپتو پتو شدن عظماس.

آخوند آل هاشم ـ امام جمعه خامنه‌ای در تبریز ـ ۲۲آذر:

هدف اصلی جنگ ترکیبی براندازی و فروپاشی از درون است که با استفاده از ابزارهایی که عرض کردم و بواسطه فرو ریختن ارزشهای اصیل اجتماعی تغییر گفتمان فرهنگی ایجاد خلأ تمدنی و گسست عمیق نسلی ایجاد و گسترش و تعمیق شکاف بین مردم و حاکمیت تغییر گروه‌های مرجع قطع رابطه و تعلق خاطر نسل‌های نو با نسل قبل آداب و رسوم و سنن ملی و مذهبی صورت می‌پذیرد...

موشکاف: سگ و سیله‌های عظما میخوان با نخود لوبیای تفاوت نسلی و آداب و رسوم و فرهنگ و این حرفا قیام مردمو به گسست ربط بدن. یه نمونه دیگه رو توی اسطبل ولایت ببینید:

‌نوری قزلجه ـ عضو مجلس آخوندی ـ ۱۵آذر

غفلت از عقلانیت انتقادی و اخلاق کریمانه و ظهور شکاف و گسست بین سبک زندگی جامعه تا سبک زندگی مطلوب حاکمیت، که حاکی از بی‌توجهی و بی‌تفاوتی نسبت به اقتضائات نسل دیجیتال در عصر دیجیتال می‌باشد.

موشکاف: بابا عصر دیجیتال چیه؟ سبک زندگی کدومه؟ اگه گسستی هست، اون بند بند عظماس که داره گسسته میشه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۷آذر۱۴۰۱ ـ فیس عظما و هوک‌های داخلی و خارجی
ما اکنون با نوجوانان ناراضی و خشمگین مواجه هستیم
لطفا به اشتراک بگذارید: