رئیسی مخالفان را تهدید کرد: به معاندین رحم نخواهیم کرد!

به معاندین رحم نخواهیم کرد! ـ رئیسی مخالفان را تهدید کرد ـ ۹دی۱۴۰۱
آخوند رئیسی در یک دجال‌بازی بی‌سابقه با سوء استفاده رذیلانه از نام مطهر حضرت زهرا، گفت: «فاطمه آمد در میدان برای آن‌که نقاب را از چهرهٔ نفاق کنار بزند... اولین شهیدهٔ مبارزه با نفاق فاطمه اطهر است». نعره‌های پیاپی «مرگ بر منافق» پامنبریهای پاسدار و بسیجی، مضمون واقعی این اراجیف را روشن‌تر می‌کرد.

مخاطب این اراجیف‌گویی مضحک، برای آن‌که به‌جنگ علیه مجاهدین و سرکوب قیام‌کنندگان رنگ و لعاب مذهبی بزند، فقط نیروهای رژیم می‌تواند باشد. نیروهایی که ریزش آنها از بالا تا پایین، بحران بی‌سابقه‌یی را در رژیم به‌وجود آورده است.

گوشه‌هایی از این بحران را در آه و نالهٔ مداوم مهره‌ها و آخوندهای رژیم از ولی‌فقیه ارتجاع تا دیگران می‌توان شنید. خود خامنه‌ای گفت: «نسل جوان ما اطلاعات زیادی از حوادث گذشته از جمله مجاهدین ندارند» (تلویزیون شبکه خبر رژیم ـ ۲۹آذر).

سایر ایادی رژیم نیز همه جا می‌نالند که مجاهدین، جوانان ما را فریب داده‌اند؛ در خانه‌های ما نفوذ کرده‌اند و... رئیسی نیز در همین سخنرانی گفت: «آغوش ملت برای همه کسانی که دچار فریب شدند باز هست؛ جوانها، جوانهای کشور هستند زنان و مردان متعلق به‌کشور هستند آغوش ملت برای همه باز است».

اما جلاد۶۷ برای آن‌که حرفش مایهٔ سوءتفاهمی در مورد مرز خدشه‌ناپذیر رژیم و مجاهدین به‌مثابه تنها نیروی اصلی برانداز نشود، بلافاصله افزود: «اما به‌معاندین رحم نخواهیم کرد».

رئیسی که پیداست نطقش تماماً توسط خامنه‌ای دیکته شده، هر جا که به‌این دشمن اصلی نظام اشاره می‌کند همزمان پای آمریکا و غرب و استکبار و غیره را هم به‌میان می‌کشد و می‌گوید: «اغتشاشات اخیر جنگ احزاب بود؛ همه بودند جریان استکباری با همه توان آمد توی میدان».


مطالب مرتبط
درخواست نماینده سلماس برای بازگرداندن پزشکان و پرستاران فوت شده
زوزه‌های وحشت در عین ادعای پیروزی
لطفا به اشتراک بگذارید: