موشکاف ۹دی۱۴۰۱ ـ پاسداران ضربه خورده پته عظما رو روی آب می‌اندازن

پاسداران ضربه خورده پته عظما رو روی آب می‌اندازن ـ موشکاف ۹دی۱۴۰۱
پخش اظهارات یکی از سرکردگان سپاه پاسداران به‌نام حمید اباذری، در یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم (به تاریخ ۶دی)، وجوه و ابعاد جدیدی از ریزش و بریدگی در بالاترین سطوح نظام و به‌خصوص سپاه خامنه‌ای را برملا کرد.

پاسدار اباذری که با سمت مشاور سرکرده سپاه خامنه‌ای و جانشین اسبق دانشگاه افسری ضدامام حسین معرفی شده، در یک سخنرانی عمومی با شکوه و شکایت از «بزرگان و خواصی که کم آورده‌اند» می‌گوید: «امروز داریم می‌بینیم چه بزرگانی چه خواصی کم آوردند، آقا جان تو این‌قدر القاب پشت سرت هست، کلی بیتت برو و بیا دارد چرا حرف نمی‌زنی؟... تو نمی‌بینی با این نظام مقدس با این حقیقت عالی دارند چه می‌کنند چه حرفهایی می‌زنند؟ به‌آقا و با ولی این جامعه چگونه رفتار می‌شود؟ چه توهین‌هایی می‌شود؟ بلند شو حرفت را بزن تو جزو خواص هستی، ناسلامتی آقا تو نان انقلاب را خوردی، چرا الآن که زمان دفاع از انقلاب است به‌خاطر چی سکوت کردی؟ چرا سکوت کردی؟ چرا حرف نمی‌زنی؟».

پاسدار مربوطه در ادامهٔ اظهاراتش، سطح و ردهٔ این بریده‌ها را، فاش می‌کند و می‌گوید: «ما دیدیم سرداران بزرگ، کسانی که مسئولان درجه یک این نظام بودند درجه یک نظام بودند، دیدیم که کم آوردند دیدیم که مقابل ارزشها و مقابل نظام و مقابل آقا ایستادند».

ابعاد ریزش و به‌خصوص ریزش از بالاترین سطوح فرماندهی در هراس از قیام و خطر سرنگونی چنان است که پاسدار اباذری که او هم کلی القاب را یدک می‌کشد، نسبت به‌خودش و این‌که بتواند تا آخر در صفوف از هم‌گسیختهٔ نظام دوام بیاورد، ابراز تردید می‌نماید و برای بالا بردن نرخ خودش دجالگرانه آرزوی شهادت (یا در واقع نفله شدن در راه رژیم) را می‌کند و می‌گوید: «بنده یک سردار سپاه هستم... نمی‌دانم تا فردا چه خبر است، چون دیدم به‌چشم، سرداران بزرگی که کم آوردند؛ فرماندهان خود من که کم آوردند مقابل ارزشها ایستادند مقابل آقایشان ایستادند مقابل نظامشان ایستادند».


مطالب مرتبط
موشکاف ۷دی۱۴۰۱ ـ آخوندها دوباره تابوت گردونی می‌کنند
۹دی؛ نمایش شکست و درماندگی
لطفا به اشتراک بگذارید: