موشکاف ۱۰دی۱۴۰۱ ـ عظمای مفلوک زیر گامهای قیام مردم

عظمای مفلوک زیر گامهای قیام مردم ـ موشکاف ۱۰دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و اهل قیام! دم همه بر و بچه‌های قیام گرم که تو این مدت اونچنان بلایی سر عظما آوردن که از همه طرف به نشتی و شرشر افتاده. ببینید پاسدارای ضربه خورده چطوری پته عظما رو روی آب میندازن:

پاسدار حمید اباذری مشاور سرکرده سپاه ـ۶دی

امروز داریم می‌بینیم چه بزرگانی چه خواصی کم آوردند. آقا جان تو این‌قدر القاب پشت سرت هست. کلی بیتت برو و بیا دارد. چرا حرف نمیزنی تو نمی‌بینی با این نظام مقدس با این حقیقت عالی دارند چه می‌کنند؟ چه حرف‌هایی می‌زنند به آقا و ولی این جامعه چگونه رفتار میشه چه توهین‌هایی میشه بلند شو حرفت را بزن حرفت را بزن تو جز خواص هستی.

می‌بینید می‌بینید چه کسانی کم آوردند کسان زیادی را دیدیم بریدند. آقا بنده یک سردار سپاه هستمدیدم به چشم سرداران بزرگی که کم آوردند. فرماندهانخود من کم آوردند.مقابل ارزشها ایستادند. مقابل آقاشون ایستادند. مقابل نظام شان ایستادند. ما دیدیم سرداران بزرگ کسانی که مسئولان درجه یک این نظام بودند درجه یک نظام بودند دیدیم که کم آوردند دیدیم که مقابل ارزشها و مقابل نظام و مقابل آقا و مقابل مردم ایستادند.

موشکاف: واویلا واویلا... پس بریدگی تا سرتشتکای سپاه هم رفته. بععععععععله... . معلومه شعارهای مردم بد بلایی سرشون آورده:

بی شرف! بی‌شرف!

موشکاف: این ریزش و بریدگی داره تو نظام تبدیل به اپیدمی میشه. حتی جوجه مداحها هم از ترس مقر اومدن و از ریزش تو نظام می‌نالن:

‌حنیف طاهری مداح حکومتی ـ ۷دی

همین که حالا یک عده‌مان مثلا از ریزش و نمی‌دانم فلان و چه جوری به ما قرار است نگاه بکنند ها نترسیم

یک دانه هم از ما اگر ببرند خیلی زیاد است. دل مان باید خیلی بسوزه.

خیلی باید بسوزه یعنی باید خیلی دست و پا بزنیم.

موشکاف: هاهاها آره دست و پا بزنید. منتها تو باتلاقی گیر کردید که هرچی بیشتر دست و پا بزنید، بیشتر فرو میرید. روضه خونی و آه و ناله هم به جایی نمیرسه:

آخوند حاجی صادقی نماینده خامنه‌ای در سپاه ـ ۸دی

بعضی در عقیده و اندیشه سست شدند. گفتند عجب اگر ما حق بودیم چرا شکست خوردیم؟ گرفتار تردید در فکر و اندیشه شدند. مشکل دیگری که به‌وجود آمد، سستی در عمل عده‌یی گفتند عجبپس ما شکست می‌خوریم. پس ما قدرت مقاومت را نداریم .دیدید یک یأس و نگرانی و حزن و اندوهی اینها را گرفت...
موشکاف: ضربه‌های بعدی توی راهه. تا روز رپتو پتو شدن نظامشون باید همین ضربه‌ها رو بخورن و هی توی حزن و اندوه دست و پا بزنن. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.
مطالب مرتبط
موشکاف ۹دی۱۴۰۱ ـ پاسداران ضربه خورده پته عظما رو روی آب می‌اندازن
پاسخ مردم به نمایش ۹دی خامنه‌ای چه بود؟
لطفا به اشتراک بگذارید: