موشکاف ۱۱دی ـ دم جوونای سمیرم و جوانرود و تهران و شهرای قیامی گرم

دم جوونای سمیرم و جوانرود و تهران و همه شهرای قیامی گرم ـ موشکاف ۱۱دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و دوستان اهل قیام! این روزا عظما به سگ و سیله‌های خودش دستور داده تا به بسیجیهای وارفته روحیه بدن و براشون از این روضه‌ها بخونن:

تلویزیون رژیم ـ ۸دی

وقتش رسیده تا دگر دور از مماشات

پایان بگیرد فصل سرد اغتشاشات

بمب رسانه علت این ناخوشیها سودی نخواهد داشت. این کودک کشیها

ما هم به برخی از مسایل نقد داریم ما هم به بعضی از مسایل نقد داریم.

ما هم به مسئولان کاهل نقد داریم ما عقده‌ای نه بلکه اهل گفتگوییم.

موشکاف: هاهاها کار نظام از این روضه خونی‌ها گذشته، با این ادا و اطوارها سر هیچکس رو نمیتونید شیره بمالید. حالا سخنگوی سپاه ماستداران هم فهمیده قضیه از چه قراره و اینطوری ترسش از دشمنای نظامو نشون میده:

پاسدار رمضان شریف ـ سخنگوی سپاه پاسداران ـ ۹دی

از عجایب تاریخ بشریت است که این گروهک‌های ظالم مثل منافقین که دستشان به خون ۱۷هزار شهید آغشته هست با پمپئو می نشینند و او را به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران معرفی می‌کند این نشانه قدرت دشمن نیست. این نشان نهایت ضعف دشمن هست.

موشکاف: شنونده باید عاقل باشد! درسته یارو پرت‌وپلا گفت، ولی تونست وحشت نظام رو منعکس بکنه.

این سگ و سیله‌های عظما از یه طرف به وضعیت درام نظام اعتراف می‌کنن. از طرف دیگه زور میزنن تا با حلوا حلوا کردن عظما طلسم‌شکسته ولایت رو یه جوری بند بزنن:

پاسدار رمضان شریف ـ سخنگوی سپاه پاسداران ـ ۹دی

من جمله آخرم چرا دشمن در اغتشاشات اخیر نوک فلش حمله‌اش را سمت رهبر معظم انقلاب اسلامی گرفته است هیچ موقع به این جمله فکر کرده اید؟ ما در کشور قوای مقننه و قضاییه و مجریه و سپاه پاسداران و صدها نهاد و مجموعه داریم چرا دشمن تلاشش در جهت تهاجم به رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی ست؟ پاسخ آن یک کلمه است و آن این است که دشمن همه شکستها و ناکامی‌های خودش را ناشی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

موشکاف: ضرباتی که تو قیام به فک و فوک ولایت وارد شده باعث شده از خود عظما گرفته تا همه سگ و سیله هاش گیج و ویج بشن و مدام خودشون رو به در و دیوار بکوبن:

آخوند حاجی صادقی‌ ـ رئیس عقیدتی سیاسی سپاه ـ ۹دی

دشمن بداند اگر امروز مردم تحمل می‌کنند اگر می‌بینند که یک حرکتهایی انجام می‌دهند به بعضی از مقدسات جسارت می‌شود تحمل می‌کنند یادشان بیاید ۸۸ هم ۲۰۰روز تحمل کردیم اما آنجا که لازم بود آن‌چنان سیلی به استکبار زده شد که دیگر از جایش نتواند بلند شود امروز هم همان غیرت دینی هست امروز هم مردم ما پیرو ولایت هستند.

موشکاف: حکایت همونیه که تو خیابون سیلی خورد بعد برگشت گفت اگر یه بار دیگه بهم سیلی بزنی با این دفعه میشه دو بار. عظما هم بیشتر از صد روزه داره از مردم سیلی می‌خوره بعد هی میگه اگه یه بار دیگه بزنید دیگه تمومه.

هاهاها... مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۰دی۱۴۰۱ ـ عظمای مفلوک زیر گامهای قیام مردم
شکست کارناوال مضحک «میثاق با ولایت»!
لطفا به اشتراک بگذارید: