موشکاف ۱۲دی۱۴۰۱ ـ دخیل بستن عظما به تابوتهای خالی از ترس قیام

دخیل بستن عظما به تابوتهای خالی از ترس قیام ـ موشکاف ۱۲دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما دوستان با مرام و رفقای اهل قیام! دم جوونای سمیرم و جوانرود و تهران و همه شهرای قیامی گرم. ببینید کار عظما به کجا کشیده که برای در بردن خودش از آتیش قیام به تابوتهای خالی دخیل بسته. تازه انتظار داره که براش معجزه هم بکنه:

آخوند نکونام ـ امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد ـ ۹دی

در این ایام اینجور از شهدا واقعاً عزیزان از مومنین متدینین این تشیع شهدا این روزها معجزه کرد! معجزه کرد شهیدی که ۴۰سال قبل از دنیا رفته و یک مشت استخوان مبارک! استخوان متبرک استخوان معجزه دهنده! آوردند.

موشکاف: از اونجایی که همه میدونن که تابوتا خالی ان و این کارناوال حال به هم‌زن برای پاشیدن گرد مرگ روی شهرهای قیامیه تلویزیون عظما دنبال تولید گزارشهای مسخره اس تا بگه این تابوتا راست راستکیه.

گزارش تلویزیون رژیم از کارناوال استخوانها ـ ۶دی

‌حالا بیشتر از بیست سال است که دست در دل خاک می‌اندازد تا یک نشانی پیدا نکند.

از غواصها تا قمقمه‌های پر آب. سردشت کار می‌کردم روش یه پرچم بود. قمقمه آبش بعد از سی و خورده‌ای سال پر بود.

گوینده: نشانی برای پایان چشم انتظاری

موشکاف: ما دانش‌آموزان نتیجه می‌گیریم که درسته تابوتا خالیه اما قمقه‌هایی که بسیجیها تو خاک چال کردن پر از آبه. جمع کنید بابا این مسخره بازیا رو حرف اصلی رو بزنید:

آخوند اعرافی امام جمعه خامنه‌ای در قم ـ ۹دی

همه عناصر و عوامل ضد گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند به شکل بی‌نظیر در طول تاریخ انقلاب هیچ‌وقت اینجور طیف متنوع وارد یک صحنه مواجهه با انقلاب و ملت رشید ایران نشده بودند.

همه زمینه‌ها و گسل‌ها و ضعفها هم به کار گرفته شده طبعاً ما ضعف داریم اشکال داریم گسل‌های متعدد داریم گسستهای گوناگون داریم باید اونها را معالجه کرد اما دشمن همه اونها را دقیق هدف‌گیری کرده است.

موشکاف: هاهاها چهار تا جمله گفت توش ده جور مقر اومد. هم مقر اومد که همه طیفها و اقشار مردم ایران تو قیام بودن هم مقر اومد وضع عظما خیلی پتاله و گسلها و گسست هاش حسابی پخش و پلا شده. معالجه بشو هم نیست. دلیلش هم اینه که دشمنای نظام حواسشون جمعه قشنگ به خال زدن:

آخوند دری نجف آبادی ـ امام جمعه خامنه‌ای در اراک ـ ۹دی

این کوردلها رئیس جمهور تعیین می‌کنند پمپئو بیاید جلو غافله دارانی که دستشان تا گلو در خون مظلوم شهدای ما آلوده هست اینها را بیایند علم کنند برای ملت ما تصمیم بگیرند در آمریکا برای شما ملت؟

موشکاف: ملت خیلی وقته که تصمیمشون رو گرفتن. تصمیمشون، اول رپتو پتو کردن عظماس. هاهاها. دوستان مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۱دی ـ دم جوونای سمیرم و جوانرود و تهران و شهرای قیامی گرم
وحشت نمایندگان و مهره‌های خامنه‌ای در بسیج سراسری و مانور اقتدار رژیم رو به زوال به‌مناسبت سالگرد سرکوب قیام در ۹دی ۱۳۸۸
لطفا به اشتراک بگذارید: