موشکاف ۱۴دی۱۴۰۱ ـ سریال وحشت آخوندها تمامی ندارد

سریال وحشت آخوندها تمامی ندارد ـ موشکاف ۱۴دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و جوونای اهل قیام. اگه از بنده موشکاف بپرسید قیام تا همین جای کار با عظما چیکار کرده در یک‌کلام میگم لت و پارش کرده. هاهاها. یه نگاهی به استبل ولایت فقط تو یه روز بیاندازیم تا روشن بشه داستان از چه قراره:

آخوند ذوالنوری عضو مجلس ارتجاع ـ۱۱دی

آخوند ذوالنوری نماینده مجلس: تذکر من به سران محترم سه قوه هست خروجی جلسات متعدد سران سه قوه باید راه‌کارهای برون‌رفت از شرایط سخت فعلی باشه ما نمی‌بینیم اثری حداقل به مجلس و ما نمایندگان تا حالا خروجی از جلسه سران قوا نرسیده.

موشکاف: هاهاها نظام داره رپتوپتو میشه بعد این دنبال خروجی سران قواس. خب دارن دور خودشون می‌چرخن، خروجیش هم سرگیجه است. به این بعدی عنایت:

گودرزوند چگینی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۱دی

در وضعیت فعلی کشور نمی‌توان با اما و اگرها و با افراد کم تجربه و بی‌تجربه اداره اقتصادی کشور را در مسیر عدالت اجتماعی و رفع تبعیض هدایت کرد امروز شاهد مسابقه روند افزایش قیمتها در شرکت‌های دولتی به بهانه افزایش قیمت‌های جهانی هستیم گره زدن قیمت دلار به معیشت مردم ظلم مضاعفی است که باید با آن مبارزه کردو بخشی از این مشکلات ناشی مدیران ضعیف و ناتوان و بی‌تجربه ست که در تیم اقتصادی دولت قرار دارند.

موشکاف: اینا چی دارن میگن؟ افراد کم تجربه و بی‌تجربه چه کشکیه؟ بابا عظما رو کف خیابون آسفالت کردن. شبی نیست که مردم فک و فوک عظما رو پایین نیارن بعد تو دنبال رفع تبعیض اقتصادی هستی؟ بابا اصل نظام نشانه اس:

اسماعیل حسین زهی عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۱دی

اسماعیل حسین زهی نماینده مجلس: تذکرم به سران سه قوه و هم‌چنین هیأت دولت آقای رئیس جمهور آیا در جریان هستی که در استان سیستان و بلوچستان چی می‌گذرد؟ آیا در جریان هستی که مردم بدون نان و آب هستند مردم بدون سوخت هستند آیا در جریان این هستی که صفها برای نانوایی‌ها چیزی در حدود سه ساعت باید انتظار کشید؟ برای سوخت چیزی در حدود سه کیلومتر صفها هست و نیاز مردم به نفت سفید هست متأسفانه تا حال حاضر که نزدیک دو ماه در زمستان هستیم هیچگونه سوختی به شهروندان عزیز داده نشده

موشکاف: به‌خاطر همینه که مردم استان سیستان و بلوچستان برای درمان درداشون راهی جز کف خیابون ندارن و مرگ بر خامنه‌ای ندارن. منتظر هیچکسی هم نیستن. خودشون مثل همهٔ مردم ایران آستین همت بالا زدن. دمشون گرم.

سایت رویداد ۲۴ ـ حشمت الله فلاحت پیشه ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۱ دی

اگر ضعیف‌ترین مجالس گذشته هم سر کار بودند تیم اقتصادی دولت استیضاح شده بود. یک نماینده سابق مجلس گفت: حتی اگر ضعیف‌ترین مجالس گذشته هم سر کار بودند حتماً تا به این لحظه تیم اقتصادی دولت استیضاح شده بود، اما من معتقدم شاکله اصلی مجلس و دولت خوشحال هستند که تیم اقتصادی دولت حتی با فشار‌هایی که دارد در حال درآمدزایی است.
موشکاف: بفرمایید این هم از وضعیت مجلس و دولت عظما. این دم آخری رو هم به‌عنوان فرصتی برای بچاپ بچاپ غنیمت می‌دونن کار دیگه‌ای ازشون بر نمیاد. بذار بعد از رپ‌ت پتوی نظام، ملت خدمت همشون می‌رسن مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۳دی۱۴۰۱ ـ کیه که می‌ترسه؟ عظما
۱۲ تحولی که سرنوشت ایران را تغییر می‌دهند
لطفا به اشتراک بگذارید: