خبر تو خبر ـ کتلت پزون رئیسی سر قبر قاسم سلیمانی

کتلت پزون رئیسی سر قبر قاسم سلیمانی ـ خبر تو خبر
نگاهی طنز به وضعیت نظام ولایت فقیه
رئیسی جلاد ۶ دیماه ۱۴۰۱ - تلویزیون شبکه خبر رژیم: فاطمه آمد در میدان برای آن که نقاب را از چهره نفاق کنار بزند...مردم مدینه می‌گفتند علی جان بگو فاطمه یا روز گریه کنه یا شب؟ مگر صدای یک خانم چقدر میتونه بلند بشه که زنان از گوشه کنار بگوش برسه... نه این گریه معمولی نیست این نفاق را برملا می‌کند نقاب را از چهره نفاق کنار می‌زند...

اولین شهیده مبارزه با نفاق فاطمه اطهر سلام الله علیها است.

۸سال دفاع مقدس و این شهدای عالیقدر برای دفاع از قران دفاع از ناموس دفاع از وطن دفاع از ظرفیتهای بزرگ امت اسلامی و ایستادگی در مقابله با دشمنان این ملت.

جریان اغتشاشات اخیر که شما دیدید که جنگ احزاب بود همه بودند جریان استکباری با همه توان آمد توی میدان، نفاق، جریان سلطنت طلبی و همه جریانهای ضد انقلاب و کسانی که از انقلاب آسیب دیدند جنگ احزاب بود و آنانی هم که رسماً در میدان نبودند المجرفون فی المدینه شایعه پراکنان و شایعه‌سازان قرآن در جنگ احزاب یک دسته‌ای که در کنار یهود در کنار مشرکین در کنار منافقین بیان می فرماید المرجفون فی المدینه یعنی شایعه‌سازان فضاسازان آنهایی که می خواهند توی دل مردم را خالی کنند.

امام و رهبری به وظیفه رهبری خودشان عمل کردند چه در هدایت امت چه در ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری برای اداره امور کشور چه در هشدار دادن به موقع نسبت به مسائل و خطرات عمل کردند اگر کاستی‌هایی وجود دارد مربوط به دستگاه‌های مختلفی است در این چهل و سه سال بگویید برای دهه پنجاه و شصت و هفتاد و هشتاد و نودیها بگویید که این انقلاب رهبری دارد که در دنیا بی‌نظیر است در هدایت امت در دلسوزی برای امت در عشق و دلدادگی به امت در هدایت امت (تکبیر)

دشمن چون می‌خواهد نظام را بزند می‌آید عمود خیمه نظام را مورد هدف قرار می‌دهد چرا؟ چون این خیمه برپاست به‌وجود او همه ما سربازان هستیم... .هر جا موفقیت در کشور مربوط به آنجایی است که به سخن امام و رهبری توجه شده هر جا کاستی وجود دارد مربوط است به کسانی که یا اعتقاد نداشتند کارهایی را به دست گرفتند یا اعتقاد داشتند در عمل ناکارآمد بودند... نه می‌توانیم برگردیم سیر ارتجاعی و قهقرایی و نه می‌توانیم درجا بزنیم توقف و ایستایی یک راه بیشتر نداریم پیشرفت و به جلو رفتن و ملت ایران به رهبری امام خامنه‌ای تصمیم گرفته است به پیش برود.


مطالب مرتبط
خبر تو خبر ـ وضعیت زار و نزار خامنه‌ای و پاسدارهای نظام در بحبوحه قیام
رئیسی جلاد در بسیج سراسری رژیم علیه قیام با نمایش استخوان‌گردانی جنگ ضدمیهنی
لطفا به اشتراک بگذارید: