موشکاف ۲۰دی۱۴۰۱ ـ وضعیت نظام خیلی پتاله

وضعیت نظام خیلی پتاله ـ موشکاف ۲۰دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. عظما این بار یه عده از سگ وسیله هاش رو دور خودش جمع کرد تا بهشون روحیه بده اما مقر اومد که اوضاع خطریه و جامعه هم حسابی انفجاریه:

خامنه‌ای ـ ۱۹دی

بله مشکل اقتصادی داریم شکی نیست، مشکل معیشتی مردم را داریم شکی نیست، آیا مشکل اقتصادی با آتش زدن سطل آشغال حل میشه؟ با آمدن و اغتشاش کردن توی خیابان حل میشه؟
موشکاف: مشکل اقتصادی کدومه؟ مردم علیه تو دارن شعار میدن. میگن مرگ بر خامنه‌ای. اونجایی هم که به فقر و فساد اشاره می‌کنن، می‌گن چارهٴ همهٔ اینا سرنگونیه چرا خودتو به کوچه سیدعلی چپ می‌زنی؟ هدف خودتی بدبخت!

شعار: فقر فساد گرونی، می‌ریم تا سرنگونی

موشکاف: بعدش هم عظما طبق معمول شروع کرد به نالیدن از دست دژمنا و تبلیغاتشون:

خامنه‌ای ـ ۱۹دی

دشمن در رأس نقشه‌هایش تبلیغات است، به‌قول خودشان پروپاگاندا است علاج پروپاگاندا تبیین است وسوسه‌ای را که روی جوان یا نوجوان اثر می‌گذاره چی میتونه برطرف کنه؟ باتون که نمیتونه برطرف کنه اون وسوسه را تبیین میتونه برطرف کنه.
کلام: بعلههههههه! اینجا بود که عظما برای دومین بار مقر اومد و به زبون اومد که جوونا جلو این نظامو وایسادن و می‌خوان رپت پتوش بکنن!. اما نگفت که اگر باتون و سرکوب جواب نیست پس حروم لقمهٔ قاتل این همه کشت و کشتار و اعدام برای چیه؟ تو سرت بخوره اون جهات تبیینت. حالا بشنوید از سردار سرتشتک قمپز مآب که به زبون معکوس به ایستادن جوونا و زنها در مقابل نظام مقر میاد.

پاسدار سلامی‌- ۱۹دی

این‌که بعضی‌ها شیپور بیگانه می‌زنند و جوانان ما را به دعوت برای قرار گرفتن در صفوف دشمنان می‌کنند که خوشبختانه جوانان ما پاسخهای غیرتمندانه‌ای دادند. زنان ما را به ضدارزشهای خودشان دعوت می‌کنند اما آن‌چنان‌که مقام معظم رهبری گفتند زنان ما در دهان آنها می‌زنند.
موشکاف: فعلاً این تو دهنی زنها و جوونها به عظما و سپاه جانیش رو داشته باش تا بقیه‌اش هم برات بیاد.

مرگ بر حکومت اعدامی

موشکاف: بله دوستان! عظما و سگ و سیله هاش این روزا هر وقت دهن باز می‌کنن جز این‌که مقر بیان که وضع نظام خیلی پتاله هیچ حرف دیگه‌ای برای گفتن ندارن. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۹دی۱۴۰۱ ـ تقلا‌های عظما برای جمع کردن قیام
رئیسی و بودجهٔ دروغ محور

لطفا به اشتراک بگذارید: