موشکاف ۲۲دی۱۴۰۱ ـ عظما مداح‌های دربارش رو جمع کرد و نالید

عظما مداح‌های دربارش رو جمع کرد و نالید ـ موشکاف ۲۲دی۱۴۰۱
خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع امروز پنجشنبه ۲۲دی در دیدار با مداحان و وحوش حکومتی گفت: در مراسم اعزام اعزام به جبهه، بسیجیها و دیگران، در شبهای عملیات، در صبحگاههای نظامی، در تشییع پیکر شهدا، در مراسم ختم شهدا، در مسجد در حسینیه، در میدان جنگ، همه جا مداحی نقش بزرگ خودش را ایفا می‌کرد. دلها را آماده می‌کرد. در سالهای بعد از جنگ هم تا امروز همینجور. مداحی نقش آفرینی کرد. در قضایای گوناگون در فتنه ۸۸در ۹دی، ما اشکال کارمان در بسیار از جاها این است که دستور میدیم نصیحت می‌کنیم استدلال می‌کنیم، منطق می‌آوریم، اثر نمی‌کنه چرا؟ برای این‌که فضای عمومی فضای متناسب عمومی با آنچه که ما خواستیم نیست.

امروز می‌بینید یکی از مهمترین شگردهای دشمن تزریق ناامیدی است، کجا؟ در مهمترین نقطه وجودی کشور یعنی جوانان، جوانان را مایوس کنند، با انواع شیوه‌ها و طرق و شگردها، شما می‌توانید درست ضدش عمل کنید، امید دهی کنید.

شرایط جهانی روزبه‌روز داره تغییر پیدا می‌کنه بروز باشید حوادث رو در حیطه ذهن خودتان و در حیطه فکر خودتان حاضر و موجود داشته باشید عزیزان من، ما امروز یا بگم مواجه با یک پیچ تاریخی مهم هستیم یا تو دل یک پیچ تاریخی مهم داریم حرکت می‌کنیم، این دومی شاید درست‌تره.

در این قضایای اخیر نقشه دشمن نقشه جامعی بود، محاسبه دشمن محاسبه غلطی بود این مهمه، نقشه دشمن نقص نداشت منتها محاسبه دشمن برای پپاده کردن این نقشه محاسبه غلطی بود.

این که می‌گیم که نقشه دشمن نقشه جامعی بود یعنی همه عوامل مسلطی که یک قدرت می‌تواند برای اخلال و تخریب در یک کشوری بکار ببره همه این عوامل را بکار انداخت همه این عوامل را همه را ردیف کردند عامل اقتصادی وجود داشت، که البته خب وضعیت اقتصادی کشور هم خوب نبود خوب نیست، مشکل معیشت مردم، این زمینه‌ای بود که آنها بتوانند استفاده کنند، عامل امنیتی، نفوذ تیم های جاسوسی از همه طرف، غوغای ایران هراسی در دنیا، از چند ماه قبل شروع شد تبلیغات ایران هراسی به شکلها مختلف به وسیله دستگاههای تبلیغاتی دشمن آمریکا و صهیونیست و استکبار جهانی کلاً ایران هراسی این هم یک عامله، عامل تخریبه. همراه کردن بعضی عناصر داخلی با خودشان، این هم از مدتی پیش شروع شد این هم یک عامل مهمی است دیگه، ... بنده بعنوان یک آدمی که این مسائل را نگاه می‌کنم و زیر نظر دارم و می‌فهمم، توی دلم به مهندسی خوب دشمن آفرین گفتم. خوب مهندسی کرده بود همه چیز رو در جای خود به اندازه خود آماده کرده بود چرا موفق نشد چون یک پایه دیگر یعنی محاسبه‌اش غلط بود.

خیال می‌کرد ملت ایران به‌خاطر مشکلات اقتصادی که وجود داره با نقشه براندازی و تجزیه طلبی دشمن همراهی خواهد کرد یک محاسبه است دیگه محاسبه غلط بود خیال می‌کرد با فحش و بددهنی و اهانتهای گوناگون می‌تواند مسئولان کشور را از میدان خارج کند منفعل کند بعضی‌ها منفعل می‌شوند دیگه وقتی یک خرده بدگویی شد هتاکی شد محاسبه غلطی بود خیال کردند با وسوسه‌ها و هیاهو ها می‌توانند مسئولان سطح بالای کشور رو دچار اختلاف‌نظر کنند یکی بگه اینکار را بکنیم یکی بگه نکنیم بین شون اختلاف بیفته.

خیال می‌کردند با این‌که تشویق کنند چند تا عنصر خودفروخته را که بروند پناهنده بشوند به این کشور به آن کشور و علیه کشور خودشان لجن‌پراکنی بکنند این موجب می‌شود جوانهای ما ناامید بشوند اشتباه کردند رفتن پناهنده شدن لجن‌پراکنی هم کردند کسی به آنها اعتنایی نکرد این محاسبات دشمن بود محاسبات غلطی بود چهل سال هست که دشمن با انواع طرق علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و چون محاسباتش غلط بوده و غلط است شکست‌خورده تا حالا شکست‌خورده تو این قضیه هم شکست خورد در آینده هم هر وقت اقدام کند شکست خواهد خورد.

خوب این درباره دشمن اما ما هم خودمان حواسمان باشه ما هم مغرور نشویم ما هم غفلت نکنیم غافل نشویم بگیم خوب تمام شد قضایا از میدان عقب نریم در میدان باشیم ما هم بدانیم که آن چیزی که ملت را نگه می دارد امید است.

هر کس در زمینه خدشه به اتحاد ملت حرکتی انجام بدهد برای دشمن کار کرده در نقشه دشمن کار کرده در زمین دشمن بازی کرده این را همه توجه داشته باشند منبری باشد مداح باشد روحانی باشد دانشگاهی باشد نویسنده باشد شاعر باشد هر کی باشد دشمن را دست کم نگیریم.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۰دی۱۴۰۱ ـ وضعیت نظام خیلی پتاله
دیدار خامنه‌ای در وحشت از استمرار قیام با مداحان و وحوش حکومتی
لطفا به اشتراک بگذارید: