موشکاف ۲۵دی۱۴۰۱ ـ جمعه بازار یا تونل وحشت

جمعه بازار یا تونل وحشت ـ موشکاف ۲۵دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. اما قبل از این‌که برم سر وقت نظام و عظمای شاخ شیکسته، باید یه دست مریزاد و ایول درست و حسابی بگم به همهٔ هموطنان گل خودم که قربونشون برم بابت این دو روز گلریزان! کولاک کردین، هر کلمه‌تون و هر یه تومن یا یه دلاری که می‌ریختین به پای سیمای آزادی یه شلیک بود به جسم ناقص عظما که قیام ولو اش کرده کف خیابون. بنازم به عزمتون و به همتتون. خب اما دو کلمه هم از نظام زوار دررفته بگم. اقا جمعه‌بازار ولایت نگو! تونل وحشت بگو. امام جمعه‌های عظما یا از شرشر و ریزش تو نظامشون می‌نالن یا از قافیه‌ای که باختن یا از فلاکت عظما:

‌آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد و پدر زن رئیسی جلاد ـ ۲۳دی

اینها به این پیاده‌نظام به‌اصطلاح دیکته‌ای خودشان می‌گفتند شما به رهبری فحش بدهید به رهبری اهانت کنید به رئیس‌جمهور فحش ندهید! به مردم به مسئولان فحش ندهید به کسی اهانت نکنید فقط به رهبر اهانت کنید.
موشکاف: هاهاها اهانت کدومه؟ کجای کاری؟ ملت میخوان عظما رو بکشن زیر خاک:

موشکاف: یکی دیگه از امام جمعه‌های عظما هم مقر اومد که ضربه‌های قیام خیلی اساسی بوده و دل و روده عظما و سگ و سیله هاش رو حسابی لرزونده:

آخوند رضا نوری امام جمعه خامنه‌ای در بجنورد ـ ۲۳دی

آنها دنبال این بودند که این امنیت را خدشه‌دار کنند برای مدتی هم خدشه‌دار کردند دلهایی را لرزاندند و ترساندند.

موشکاف: هاهاها نگفتم تونل وحشته؟ عظما به هر طرف که نگاه می‌کنه می‌ترسه و لرزه. بعد از چهل و سه سال روضه خونی و بمبارون تبلیغاتی ذهن جوونا حالا مقر اومدن که مدارس و نسل جوان و همه اینا رو از دست دادن:

آخوند نجیبی امام جمعه خامنه‌ای در آبادان ـ ۲۳دی

الان شما نگاه بکنید دیگه در مسایل اخیری که پیش آمد در مسایل اخیری که به‌وجود آمد مقام معظم رهبری چند سال است داره بحث مطالبه گری و جهاد تبیین را بیان می‌کند چقدر ما در بحث جهاد تبیین به کلام ایشان عمل کردیم؟ چقدر توانستیم جوانان ما نسل سوم و چهارم و حتی نسل پنجم انقلاب را که در مسیر و در راه هستند اینها را کم کم با این مسایل آشنا بکنیم نکردیم مدارس را از دست دادیم بعضی جاها را از دست دادیم .

موشکاف: مدارس و بعضی جاها که سهله... به‌زودی تاج و تخت ولایت و همه چیز رو از دست می‌دید. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۴دی۱۴۰۱ ـ خبیثی و قرقره کردن حرفای عظما
چرا وزیر کشور جلاد می‌گوید مستاصل نیستیم؟
لطفا به اشتراک بگذارید: