خشونت پرهیز ـ انیمیشن

انیمیشن ـ خشونت پرهیز
خشونت‌پرهیزی بچه شاه و محکوم کردن مبارزه مسلحانه انقلابی که در زمان شاه زمینه و شرایط سقوط دیکتاتوری سلطنتی را فراهم کرد، اکنون یک مجیز ذلیلانه و یک کادوی آرام‌بخش به خامنه‌ای و پاسداران اصلاح‌طلب نظام است. از بقایای سلطنت مدفون باید پرسید پس چرا خشونت و خون‌ریزی و خونخواری و خیانت‌های رضاخان قزاق و پسرش محمدرضا شاه دست‌نشاندگان استعمار، این‌قدر پسندیده و مورد تعریف و تمجید و تبلیغ شماست؟

سخنگوی مجاهدین: چگونه است که از دید ارتجاع و استعمار و دست‌نشاندگان، مبارزه مسلحانه با شیخ و شاه خلاف دمکراسی، اما بازگشت به سلطنت موروثی و قزاق و ساواک و ”حزب فقط رستاخیز“ عین دمکراسی است! اما واقعیت این است که اراجیف شیخ و شاه دربارهٴ مردم‌سالاری دینی و مردم‌سالاری سلطنتی در ایران، ترهاتی بیش نیست.
بله این هم از خشونت پرهیز
سپاه پاسداران از طریق شبکهٔ خبیث «قرارگاه جهاد تبیین» در شهرستانهای خوزستان درصدد ممانعت هر چه بیشتر پیوستن مردم استان به قیام سراسری است.
شبکهٔ خبیث قرارگاههای «جهاد تبیین» می‌خواهد برای همه اقشار و اصناف به‌ویژه معلمان از طریق سازمان بسیج فرهنگیان جلساتی با هدف تهدید یا تطمیع معلمان برای همکاری با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی برگزار کند و آنها را علاوه بر کار تدریس به آرام‌سازی دانش‌آموزان و جاسوسی از جوانان شورشگر و خانواده‌هایشان موظف کند.
مسئولان امنیتی در تلاشند تا کاستی‌های سازمانی خود را از طریق خبرچینی و تفرقه اندازی و قرار دادن لایه‌های گوناگون اجتماعی در مقابل یکدیگر جبران کنند.
مطالب مرتبط
گرانی ـ فشار چیه؟ ـ انیمیشن
خشونت‌پرهیزی بچه شاه، کادوی آرام‌بخش به خامنه‌ای و پاسداران اصلاح‌طلب نظام! - سخنگوی مجاهدین
لطفا به اشتراک بگذارید: