موشکاف ۲۷دی۱۴۰۱ ـ تشکرات سگ و سیله‌های عظما از همدیگه

تشکرات سگ و سیله‌های عظما از همدیگه ـ موشکاف ۲۷دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و دوستان اهل قیام! سلام و هزار تا ایول و ماشالا به همه اونهایی که این چند شبه تو گلریزان سیمای آزادی حسابی گل کاشتن و عظما رو له و لورده کردن. دم همگی گرم!

این روزا سگ و سیله‌های عظما مشغول ماله‌کشی برای همدیگه ان. از یه طرف وزیر نفت خبیثی میاد قمپز در می‌کنه که کمترین میزان قطعی گاز رو داشتیم از اون طرف خبیثی هم اسفند واسش دود می‌کنه که چقذه خوب مدیریت کرد.

اوجی وزیر نفت آخوند رئیسی ـ خبرگزاری سپاه قدس ـ تسنیم ـ ۲۵دی

در این چند روز از تمام توان کشور در حوزه انتقال گاز استفاده کردیم و سعی شد تا با تغییر آرایش در بخش تولید و مصرف نسبت به پایداری شبکه انتقال گاز تصمیم‌گیری لحظه‌ای رخ دهد تا دچار کمترین میزان قطع گاز در کشور و استان خراسان رضوی باشیم.

موشکاف: از اون طرف وقتی می‌بینن اوضاع خیلی خیطه، خبیثی میاد همه جا رو تعطیل می‌کنه بعد به گاز دستور میده که بیاد تو لوله:

تلویزیون رژیم ـ آخوند رئیسی در شرکت گاز ـ ۲۵دی

رئیسی: تعطیلی خیلی سخت است برای این‌که مردم کار و زندگی‌شان هست ادارات سازمانها خدمات رسانی به مردم اما در شرایطی که چاره‌ای نداشته باشیم طبیعتاً باید یک اهم و مهمی بکنیم اهم امروز مسأله رساندن سوخت به منازل است بعد واحدهای تجاری و اداری و اینهاست چون مسأله خانه بچه‌های مردم اینها برای ما خیلی مهم است.

موشکاف: وزیر نفت پاچه‌خوار نظام هم بلافاصله میاد و به‌خاطر تعطیلی از خبیثی تشکر می‌کنه:

تلویزیون رژیم ـ ۲۵دی

کمک میلیونی تعطیلی تهران به تأمین گاز ایران. در دومین روز تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی شهر تهران کمک بزرگی است وزیر نفت اظهار داشت دستور رئیس جمهور برای تعطیلی دانشگاه و مدارس کمک بزرگی به تأمین گاز کشور کرد.

موشکاف: این هم از مدیریت بحران به شیوه آخوندی. خب یه باره کل مملکت رو تعطیل کنید تا همه مشکلات حل بشه دیگه، الانم که نصفه نیمه تعطیله. تازه از هم تشکر هم می‌کنن. ببینید چه مسخره بازاریه که حتی صدای روزنامه‌های خودشون هم دراومده:

روزنامه حکومتی فرهیختگان ـ ۲۵دی

یک‌بار فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) به جواد اوجی، وزیر نفت فعلی لقب «مدیر تراز مکتب شهید قاسم سلیمانی» را می‌دهد، بار دیگر محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه «ستاد بحران گاز» از اوجی تقدیر ویژه به‌عمل می‌آورد. این تمجیدها از وزیری که این روزها مردم عملکرد مثبتش را لمس نکرده‌اند، حاکی از آن است که گویا برخی مقامات قدرت این را ندارند که نبض جامعه را تشخیص دهند به همین جهت با اظهارات نسنجیده فشار جامعه را بالا می‌برند.

موشکاف: از این دست پرورده‌های قاسم سلیمانی تو نظام خیلی زیاده. همه شون تو مکتب دزدی و غارت و جنایت حاج قاسم درس خوندن. یکی دیگه شون هم عبدل مبدلیان که تو این وضعیت قمر در عقرب میخواد به لبنان سوخت آرزون بده و تو سوریه نیروگاه بسازه:

امیر عبداللهیان وزیر خارجه آخوند رئیسی ـ ۲۵دی

همکاریهای تهران و دمشق در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی جریان داره. در سطح وزرای نیروی دو کشور گفتگوهایی برای ایجاد نیروگاههای برق در سوریه انجام شده.

موشکاف: بعله این هم از حکایت مردم ایران که رو دریای نفت و گاز نشستن بعد عظمای حروم لقمه و سگ و سیله هاش به همه چی چوب حراج زدن. تا این نظام رپتو پتو نشه هیچی درست نمیشه. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۵دی۱۴۰۱ ـ جمعه بازار یا تونل وحشت
وحشت نظام پس از کنفرانس واشنگتن در مشرق نیوز وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران
لطفا به اشتراک بگذارید: