موشکاف ۳۰دی۱۴۰۱ ـ پس‌گردنی پارلمان اروپا نوش جان عظما

پس‌گردنی پارلمان اروپا نوش جان عظما ـ موشکاف ۳۰دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. همینجوری ضربه و پس‌گردنیه که داره از همه طرف به سمت عظما روونه میشه. اما رفقا پس گردنی می‌گم ها!... بعد از این‌که پارلمان اروپا قطعنامه وارد کردن سپاه تو لیست تروریستی رو تصویب کرد، آخوندها حسابی وحشت کردن و به دست و پا و جلز و ولز افتاد. بذارید اول از تلویزیون عظما بشنویم

تلویزیون رژیم ـ ۲۸دی

مجری : مثلا عرض می‌کنم همین امروز پارلمان اروپا مصوب کرد که مثلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست مثلا نهادی تروریستی قرار بگیرد تحریم‌ها شامل به‌اصطلاح این نهاد هم بشود خوب حالا ما باید چکار بکنیم در مقابل این اتفاق یک بخش از آن پیام رساندن و صحبت کردن و تبیین کردن برای مردم داخل کشور است و یک بخش از آن صحبت کردن با مردم خارج از ایران است مردمی که دارند توی این کشورها زندگی می‌کنند.

موشکاف: هاهاها... حالا من می‌خوام دو نمونه از همین تبیین ولایی رو نشونتون بدم. اول همونطور که گفت میریم سراغ دلخوش کنک عظما برای بسیجیهای وارفته و هراسون.

امیرآبادی فراهانی ـ عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع ـ ۲۸دی

قطعا هم کمیسیون امنیت ملی مجلس و هم هیأت‌رئیسه مجلس به‌زودی در این رابطه با مشورتهایی که رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در شورایعالی امنیت ملی خواهند داشت اقدام متقابل در این خصوص انجام خواهد شد ولی ما امیدواریم که به هر صورت توی این مواردی که برای اتحادیه اروپا وجود داره اینها سر عقل بیایند و از نهایی کردن این مصوبه خودشان خودداری کنند.

موشکاف: هاهاها بذار اول اونایی که ازشون انتقام سخت گرفتید از بیمارستان در بیان بعد دم از اقدام متقابل بزنید. بابا بسیجیها هم دیگه دستتون رو خوندن و با این وعده‌های سر خرمن خر نمیشن. حالا بریم ببینیم تبیین عظما برای خارجیا چیه؟

سایت انتخاب ـ ۲۷دی

مدیرمسئول روزنامه کیهان با توجه به بازداشت و زندانی کردن «حمید نوری» در سوئد می‌گوید: سوئدیها باید بدانند همان‌گونه که افرادی را به ایران منتقل کرده و مجازات کردیم، همین کار را می‌توانیم با مأموران امنیتی شما انجام دهیم.

موشکاف: آقایون اروپا و غیراروپا! دنبال تروریست می‌گشتید؟ بابا خودش اومده و تو روز روشن داره جار میزنه و میگه من تروریستم باید بریم گروگانگیری بکنیم. البته باید به عظما گفت که فعلاً قاچ زینو بچسب! دوره این پارسهای خوابیده گذشته. قیام همهٔ حساب کتاباتونو به هم ریخته پس عظمای شاخ شیکسته! به جای این هارت و پورتا عمامه رو بچسب که رپتو پتوینا تو راهه!. . هاهاها. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۸دی۱۴۰۱ ـ بیله دیگ بیله چغندر
وحشت رژیم از تصویب قطعنامهٔ پارلمان اروپا
لطفا به اشتراک بگذارید: