برداشت دوگانه روزنامه سپاه از جهاد تبیین: تبیین اساس است و باتوم اضطرار!

تبیین اساس است و باتوم اضطرار! ـ برداشت دوگانه روزنامه سپاه از جهاد تبیین ـ ۱بهمن۱۴۰۱
بله مشکل اقتصادی داریم شکی نیست، مشکل معیشتی مردم را داریم شکی نیست، آیا مشکل اقتصادی با آتش زدن سطل آشغال حل میشه؟ با آمدن و اغتشاش کردن توی خیابان حل میشه؟ اینها نمی‌خواستند نقاط ضعف را از بین ببرند، می‌خواستند نقاط قوت را از بین ببرند. خب اینها خیانت بود بلا شک خیانت بود و دستگاههای مسئول هم برخورد جدی و عادلانه می‌کنند با خیانت، باید هم بکنند.

من دو تا کلمه کوتاه در آخر می‌خواهم عرض بکنم یکی مسأله جهاد تبیین که حالا بارها و بارها بنده تکرار کردم باز هم تکرار می‌کنم دشمن در رأس نقشه‌هایش تبلیغات است، به‌قول خودشان پروپاگاندا است علاج پروپاگاندا تبیین است تبیین حقیقت از زبانهای مختلف، از حنجره‌های مختلف، با تعبیرات مختلف، با ابتکارات مختلف، تبیین وسوسه‌ای را که روی جوان یا نوجوان اثر می‌گذاره چی میتونه برطرف کنه؟ باتون که نمیتونه برطرف کنه اون وسوسه را تبیین میتونه برطرف کنه.(تکبیر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین کفار مرگ بر اسراییل)

بنده باز هم برای چندمین بار سفارش می‌کنم شرح حال این خانواده‌های شهدای دوران دفاع مقدس یا دفاع از حرم اهل بیت را بخوانید ببینید جه سختی‌هایی را اینها متحمل شدند این جوان همسر عزیزش فرزند نور چشمش را رها می‌کند می‌رود برای ادای تکلیف در دفاع مقدس هزاران هزار هزارها اینجوری رفتند وارد میدان شدند خوب نتیجه چه می‌شود نتیجه این می‌شود که یک دیوانه‌ای مثل صدام با امکانات فراوان وارد میدان می‌شود آمریکا کمکش می‌کند اروپا کمکش می‌کند ناتو کمکش می‌کند شوروی کمکش می‌کند کشورهای مرتجع عرب مثل ریگ پول به پایش می‌ریزند.
مطالب مرتبط
شاه در مصاحبه‌اش با اوریانا فالاچی مدعی بود: از حضرت قائم به من الهام شد!
واکنش خامنه‌ای در مقابل اعدامها: غفلت نکنید! کار را به هنگام انجام دهید
لطفا به اشتراک بگذارید: