چه کسانی شازده رو باد می‌کنن؟

چه کسانی شازده رو باد می‌کنن؟ ـ ۳بهمن۱۴۰۱
پس از آن‌که معلوم شد فردی که ظهر جمعه ۳۰بهمن ۱۴۰۱ در تظاهرات مردم زاهدان پلاکارد وکالت به رضا پهلوی بلند کرده از عوامل سپاه پاسداران بوده است، مبلغان این شو مسخره سکوت پیشه کردند.

در این اثنا رسانه‌های فارسی زبان که اخبار و کلیپ‌های «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» در سراسر کشور را سانسور می‌کنند تا جایی که توانستند پلاکارد اطلاعات سپاه پاسداران را در دفاع از سلطنت مدفون منعکس و حول آن پروپاگاند کردند.

قبلاً در جریان جنگ گرگها در داخل رژیم روزنامه جمهوری اسلامی ۵تیر ۱۳۹۷ در حمله به باند رقیب فاش کرده بود که سرنخ شعار رضا شاه روحت شاد در دست سپاه و اطلاعات آخوندهاست
این شعار برای تخطئه قیام و آلترناتیو انقلابی دموکراتیک در قیام دیماه ۱۳۹۶ ابداع شده بود.
روزنامه جمهوری اسلامی در ۵تیر ۱۳۹۷ در حمله به باند رقیب نوشت: «این جماعت آن‌قدر بی‌پروا شده‌اند که عده‌یی را با شعارهای بی‌سابقه رضا شاه روحت شاد و مرگ بر مفت‌خور، روانه مجلس می‌کنند و آنها نیز با مشایعت پلیس آزادانه مانور می‌دهند. این جماعت دقیقاً همان دسته و گروهی هستند که در نماز جمعه تهران و راهپیمایی‌ها حضور دارند و پایان تکبیرشان مرگ بر غارتگر بیت‌المال است. همه آنها را به‌خوبی می‌شناسند».
هاشم خواستار نماینده زندانی معلمان در ۳۰تیر ۱۳۹۸ فاش کرد که مأموران امنیتی از او خواستند «چون سازمان مجاهدین خلق از تو حمایت کرده‌اند، باید بر علیه آنها بیانیه بدهی و خط قرمز ما رهبری هم نیست بلکه سازمان مجاهدین خلق است» اما نماینده شرافتمند معلمان امتناع کرد و این خواسته ننگین را نپذیرفت.
هاشم خواستار نوشت: «در اردیبهشت ۹۷ که مأموران اطلاعات به باغم آمدند، از من پرسیدند که چرا با شاهزاده رضا پهلوی همکاری نمی‌کنی؟ می­خواهی الآن شمارهٔ موبایل شاهزاده را بگیریم که با او صحبت کنی؟ که گفتم: نه».
ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور خاطرنشان کرد که ایرانیان آگاه و آزاده به‌ویژه جوانان شورشگر که شعار می‌دهند «سپاهیای امروز، ساواکیای دیروز» و «مرگ بر شیخ و شاه، ساواک باشه یا سپاه» و «ایران ما از شاه و شیخ گذشته» پشیزی برای دود و دم ارتجاعی و استعماری بها قائل نیستند و آن را در خدمت تخطئه و تخریب قیام برای بقای خامنه‌ای و نظام می‌دانند.

مطالب مرتبط
پسر شاه به روسری مجاهدین پیله کرد: مشکل حجاب است یا سرنگونی؟
ترفندهای اطلاعات آخوندی برای تخطئه و تخریب قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: