موشکاف ۱بهمن۱۴۰۱ ـ جیغ و ویغای عظما نشونو دریاب

جیغ و ویغای عظما نشونو دریاب ـ موشکاف ۱بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقا و دوستان اهل قیام و با مرام از تهران تا زاهدان. دم همگی گرم. این روزا عظما از ترس لیست‌گذاری سپاه داره به خودش می‌پیچه. از همه مسخره‌تر اینه که میخواد خودش رو از تک و تا نیاندازه:

آخوند حاج علی اکبری ـ امام جمعه خامنه‌ای در تهران ـ ۳۰دی

نکته پایانی اقدام زشت و غیرقانونی این روزهای پارلمان اروپا ست اگر‌چه هیچ ارزش و اهمیتی ندارد! هیچ اهمیتی ندارد! خیلی اینها کمتر از این حرفها هستند نظام اسلامی مجلس دولت در برابر این حرکت زبونانه انشاءالله پاسخ‌های در خور و متناسب و قاطعانه و محکم را خواهند داد.

موشکاف:‌هاهاها آره ارواح عمه عظما! هیچ اهمیتی نداره فقط چند روزه همه سگ و سیله‌های عظما همینطوری دارن جلز و ولز می‌کنن. بالا پایین می‌پرن! خب اگر اهمیتی نداره پس دیگه پاسخ در خور چیه؟ پس این یکی یارو چی میگه؟‌

حمیدرضا مقدم فر ـ مشاور سرکرده سپاه ـ خبرگزاری سپاه قدس موسوم به تسنیم ـ ۳۰دی

اروپایی‌ها می‌خواهند خودشان به دست خودشان نیروهای نظامی‌شان در منطقه را زیر چُک سپاه ببرند. اروپایی‌ها می‌توانند چنین اقدامی کنند اما این از جاهایی است که امتحانش برایشان بی‌ضرر نیست!

موشکاف: هاهاها بابا دوره این قمپز در کردنا گذشته. این‌قدر خودتون رو سوژه جوک نکنید. بذار اون چکایی که تو سوریه خوردین، و هر روزم دارین می‌خورین، جاش خوب بشه بعد بیا از این دورای علی گلابی بیا. الآن فاز فاز التماسه. ببینین این بوفالوی ولایت چه التماسی می‌کنه؟‌

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد ـ ۳۰دی

ببینید برادران و خواهران دشمن تا کجا وایستاده؟‌دشمن تا کجا رو هدف گرفته است و داره می‌تازد و می‌رود؟ یک نهاد مقدس انقلابگر انقلاب ساز فدایی انقلاب که تا هشت سال دفاع مقدس دشمنان خدا رو تا ساحل مدیترانه عقب‌نشینی داد. نهاد مقدسی که چهل و دو سال پای این مردم ایستاده. هرجا زلزله شد اینا سر و کله شون پیدا شد. هرکجا سیل اومد. این بسیج و سپاه بود اون وقت بیاد این جریان رو به‌عنوان جریان تروریستی معرفی کند؟ یعنی چهل سال خدمت‌گذاری رو نادیده بگیرد؟
موشکاف: هاهاها یه جوری از وحوش سپاهی حرف میزنه که هرکی ندونه فکر می‌کنه سپاه از این ان جی او های حقوق بشریه. این هم جواب مردم ایران به بسیجیها و سپاهیهای دزد و قاتل و حروم لقمه:

مرگ بر سپاهی، مرگ بر بسیجی

موشکاف: دم مردم ایران گرم که با قیامشون اینجوری عظما رو تو هچل انداختن و مشتای داخلی و بین‌المللی هم همینطوری نثار فکش میشه. این پارسای خوابیده سگ و سیله‌های عظما هم به جایی نمیرسه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۳۰دی۱۴۰۱ ـ پس‌گردنی پارلمان اروپا نوش جان عظما
چرا خامنه‌ای احساس خطر می‌کند؟
لطفا به اشتراک بگذارید: