انسیه خزعلی: تساوی زن و مرد به ضرر زن است و ما قبول نداریم

انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیسی گفت: تساوی زن و مرد به ضرر زن است و ما قبول نداریم ـ ۵بهمن۱۴۰۱
انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیسی جلاد در سخنرانی خود گفت: در نشست سال قبل سازمان ملل، مدیر اجرایی بخش زنان پرسشی را مطرح کرد که چرا شما برابری زن و مرد را نمی‌پذیرید؟ در پاسخ گفتم که تساوی به ضرر زن است و ما قبول نداریم‌

او در جای دیگر گفت: در بسیاری از حرکتها و تبلیغات این ناآرامی‌ها زنان وسیله قرار شدند. طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸درصد بقیه از مدران بودند ولی می‌بینیم که به غلط این کارها حرکتی زنانه معرفی می‌شود.
تحقیر و سرکوب مضاعف زنان. این دیگه یک فاجعه ملی‌ست. یک فاجعه تاریخی‌ست. برگی‌ست بسیار ننگین.

این واقعیت رو هر روز توی کوچه‌ها، توی خیابون‌ها، از مسأله‌ٔ حجاب گرفته تا انواع آزار و اذیتها و توهین‌ها، خودتون به چشم می‌بینین در مورد زن‌ها.

در قانون اساسی خمینی حقوق اساسی زن از او سلب شده است

توی قانون اساسی خمینی هم حق ریاست‌جمهوری و ولایت و قضاوت هم که رسما سلب شده از زن و فی الوقع شگفت‌انگیزه که توی این شرع ناپاک خمینی، حق تیربارون شدن، زن داره، حق شکنجه شدن داره، حق شکنجه تا سرحد مرگ داره، حق حلق‌آویز شدن داره، حق تیربارون در حالت بارداری داره، حق استثمار شدن در کار و تبدیل شدن به مقوله‌ٔ استثمار جنسی داره، خیلی هم بیشتر از مرد، همه‌ٔ این حقوق براش به‌رسمیت شناخته شده. بی‌دریغ هم اعمال می‌شه.

توسط این دژخیم‌ها و قضات ضدشرعی. اما از این تساوی در جاهای دیگه خبری نیست.



مطالب مرتبط
عدالت در دستگاه آخوندی
حکومت زن‌ستیز ولایت فقیه
لطفا به اشتراک بگذارید: