موشکاف ۴بهمن۱۴۰۱ ـ بودجه کشک و پوشال و حرف مفت

بودجه کشک و پوشال و حرف مفت ـ موشکاف ۴بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و جوونهای اهل قیام. شیش کلاسه دروغگو یا همون خبیثی بلند شد رفت تو استبل ولایت تا آسمون و ریسمون رو به هم ببافه و درباره بودجه سال۱۴۰۲، خالی بندی کنه:

آخوند رئیسی ـ مجلس ارتجاع ـ ۲بهمن

من نسبت به بحث اشتغال و دانش بنیان هم اشاره خواهم کرد.

نسبت به اشتغال که شما مورد مراجعه بسیاری از عزیزان هستید خصوصاً تحصیل کرده‌ها به شما عرض می‌کنم که آنچه که دولت قول داده وعده داده برای اشتغال یک میلیون الآن من باید عرض بکنم که هم مستندات ما کاملاً نشان می‌دهد کد ملی کد بیمه محل اشتغال که اشتغال قریب به یک میلیون محقق شده بحمدلله

موشکاف: ای بابا اینایی که گفتی دانش بنیان و یک میلیون شغل خیلی کم بود. بقیه‌اش هم بگو. دستآوردهای دولت دانش بنیان خیلی بیشتر از این حرفاس. لبو و باقالی و جقول بقولو نگفتی. هاهاها

تلویزیون رژیم ـ ۳بهمن

زنجان درصدد مهارت پخت لبو و باقالی به‌عنوان میراث فرهنگی ناملموس است. پیش از این زنجان جقول به‌قول را به‌عنوان میراث فرهنگی ناملموس ثبت ملی کرده است.

خبرنگار: تو خیابونای سرد و برفی زمستون بیای قدم بزنی و بعد بخار باقالی وسوسه‌ات بکنه بعدش هم یه لبوی داغ بخوری واقعاً می‌چسبه.

موشکاف: یه وقت فکر نکنید آخوندا دارن مسخره بازی در میارنا نهههه! این‌که عظما همش می‌گه دانش بنیان، این یه نمونه‌شه پختن لبو و باقالی و جغول بغول! اینم که می‌گیم کفگیرشون به ته دیگ خورده یعنی همین. همه چیشون هم به همه چیشون می‌خوره. بریم ببینیم تو وزارت آموزش و پرورششون چه خبره:

تلویزیون رژیم ـ ۳بهمن

‌ وزیر آموزش و پرورش گفت دیگر مدارس بابت آلودگی هوا تعطیل نمی‌شوند به استثنای موارد خاص. آقای نوری گفته آموزش مجازی در دوره آموزش عمومی و پیش از دبستان کارآیی لازم را ندارد.

موشکاف: ئهههههههه؟ بعد از دو سه سال تازه فهمیدی که آموزش مجازی کشکه؟ این همه مدت اندر باب آموزش غیرحضوری و مجازی حرف مفت تحویل دادی و ملتو خونه نشین کردی حالا داری مقر میای کارآیی نداره؟ مرده شور خودتون و دستآوردهاتون و وزارتخونه هاتون رو ببره. اینجاس که مردم میگن تا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲بهمن۱۴۰۱ ـ زلزله در بیت العنکبوت ولایت فقیه
بودجهٔ ۱۴۰۲؛ بودجهٔ فقر و غارت و سرکوب
لطفا به اشتراک بگذارید: