با اعلام جمیله خانم، زن رئیسی: خجسته خانم مادر آ مجتبی بانوی اول نظام شد!

خجسته خانم مادر آ مجتبی بانوی اول نظام شد! ـ با اعلام جمیله خانم، همسر رئیسی ـ ۸بهمن۱۴۰۱
کنگره به‌اصطلاح بانوان تاثیرگذار با حضور ۳۰۰ مهمان خارجی از بانوان تاثیرگذار از کشور‌های چین، استرالیا، سریلانکا، تایلند، پاکستان، کامرون، صربستان، ارمنستان، سوئد، بلغارستان، آفریقای جنوبی، سوریه، لبنان و روسیه عمدتا در مقامات سطح بالا در محل سالن اجلاس سران رژیم آخوندی برگزار شد.

نخستین به‌اصطلاح کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار» در هتل پارسیان آزادی تهران با حضور نمایندگان زن بیش از ۹۰ کشور و همچنین سخنرانی انسیه خزعلی معاونت زنان رئیسی و جمیله سادات علم‌الهدی همسر رئیسی برگزار شد.

در این کنگره بین المللی همچنین ۷۰ نفر از مقامات زن کشور‌های مختلف اعم از وزرا، معاونان رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس به ایران آمدند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان در گفتگو با شبکه خبر درباره یکی از حاشیه‌های این نشست بین‌المللی گفت: همسر رئیس جمهور بار‌ها تاکید کردند که مهمانان از عنوان «بانوی اول» برای ایشان استفاده نکنند.
۴۴ سال حکومت جمهوری اسلامی اثبات کرده است که منظور از «انجام تکالیف دستگاههای مربوطه»، چیزی جز سرکوب و جنایت نیست. یکی از این «انجام تکالیف دستگاههای مربوطه» همان گشت جانی ارشاد است که زنان و دختران دلیر ایران بساط آن را گل گرفته‌اند و اعترافش را خود حکومتیان اذعان نموده‌اند. یکی از اینان حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه و مشاور فعلی فرمانده سپاه است که روز اول دی ۱۴۰۱ بحران و چالش نظام بر سر حجاب اجباری را اعتراف کرد و گفت:

«روش‌های گذشته هم چون گشت ارشاد جواب نمی‌دهد و باید بررسی‌های لازم صورت گیرد» (سایت سلام نو).

برای داشتن تصویری از آثار خروش زنان و چالش بزرگ موضوع حجاب در درون نظام، این اعتراف طائب هم بسیار قابل توجه است:

«باید روشن شود مردم طرفدار حجاب هستند یا بی‌حجابی»!
مطالب مرتبط
نفر اول اسکی آلپاین بانوان کشور، بدون اطلاع قبلی به فرانسه مهاجرت کرد!
پیامدهای چالش بزرگ «حجاب اجباری»
لطفا به اشتراک بگذارید: