دروغ درمانی و قمپزتراپی و مسخره بازی تو نظام ولایت بیداد می کنه

دروغ درمانی و قمپزتراپی و مسخره بازی تو نظام ولایت بیداد می کنه ـ موشکاف ۷بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و جوونای اهل قیام. دروغ‌درمانی و قمپزتراپی و مسخره بازی تو نظام ولایت بیداد می‌کنه. سگ و سیله‌های کابینهخبیثی دور هم جمع شدن تا خودشون برای خودشون پپسی باز کنن و همدیگه رو تحویل بگیرن:

صولت مرتضوی ـ وزیر کار کابینه آخوند رئیسی ـ ۵بهمن

خبرهای خوشی را تقدیم حضور شما عزیزان می‌کنم اولاً که به استحضار میرسانم که وعده داده شده در رابطه با یک میلیون فرصت شغلی بحمدالله ما از یک میلیون فرصت شغلی در سال عبور کردیم و شاید سؤال این بشود که شیوه‌های صحت سنجی شما چگونه است اولاً گزارشات مرکز آمار ایران که گزارش فصلی‌اش روز گذشته خوشبختانه منتشر شد مؤید عرایض ما در رابطه با ایجاد اشتغال است.

موشکاف: اولا خبر خوشت به درد عمه جان عظما می‌خوره. ثانیا به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمبم. میگه یه میلیون شغل درست کردیم شاهد هم مرکز آماره. خب یه میلیون شغلو کسی نمی‌تونه ببینیه، که بفهمه چی به چیه اما عوضش میلیون میلیون جوون بیکارو همه می‌تونن ببینن. اگه راست می‌گی بگو یه میلیون مسکن چی شد؟ چرا از اون حرفی نمی‌زنی؟ که حتی یه دونه‌شم نساختتین، چرا نمی‌گی چون نمی‌تونی نشونش بدی.

اوجی وزیر نفت آخوند رئیسی ـ ۵بهمن

اولاً که واقعاً جا داره از مردم عزیز تشکر کنم که خادمین خودشان را در وزارت نفت در شرکت ملی گاز کمک کردند منتها ما همین جوری هوای سرد را داریم خواهشم این است که مردم در مصرف گاز بهینه سازی واقعاً نهایت همکاری را داشته باشند.

موشکاف: اون از وزیر کار خبیثی اینم از وزیر نفتش. تا دیروز می‌گفت زمستان سختی در انتظار اروپاس حالا میگه مردم میان همکاری کنن. مردم چه همکاری ای کنن؟‌هرچی گاز و نفت بود که فرستادی سوریه و لبنان... حالا که خوردی به پیسی می‌گی مردم کمک کنن؟

‌ آخوند رئیسی ـ۶بهمن

فکر می‌کنیم امروز این نسخه شفابخش آرامش بخش هدایت‌گر تمام انسان‌ها و جامعه اسلامی ما مسأله نماز به‌عنوان محوری‌ترین نکته امروز می‌تواند جامعه ما را از همه این تنگناها و مشکلاتی که امروز با ان مواجه هستیم خارج کند و انشاالله به جامعه آن سکونت و ارامشی را بدهد که خداوند متعال برای اهل ایمان خواسته انشاالله بتوان بیش از‌پیش پیدا بشود.

موشکاف: وزرا که اون باشن، رئیسشون هم این میشه. مردم نون ندارن بخورن بعد این نسخه می‌پیچه که برین نماز بخونین تا جامعه آروم بشه! کور خوندی خبیثی! برو به اون عظمات بگو... خدا خدای این ملت برای این جامعه آرامش نمیخواد... طوفان میخواد... طوفاااان. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۴بهمن۱۴۰۱ ـ بودجه کشک و پوشال و حرف مفت
«شعور سیاسی» چیست؟

لطفا به اشتراک بگذارید: