رقابتهای آزاد کاراته فرانسه ـ کاراته‌کار ایرانی از بازگشت به کشور امتناع کرد

ضمن حمایت از قیام: بعد از رقابتهای آزاد کاراته فرانسه یک کاراته‌کار ایرانی از بازگشت به کشور خودداری کرد ـ ۹بهمن۱۴۰۱
در پایان رقابت‌های آزاد کاراته پاریس، فرزاد رستمی از بازگشت به کشور خودداری کرد.

عدم بازگشت ورزشکار ایرانی از مسابقات کاراته فرانسه / فرزاد رستمی پناهنده شد؟
به گزارش سایت حکومتی اقتصاد آنلاین به نقل از سایت حکومتی تسنیم، رقابت‌های آزاد کاراته فرانسه از ۳۰ دی تا ۲ بهمن ماه در پاریس برگزار شد و ۵ کاراته کا ایران در این مسابقات روی تاتامی رفتند.

در پایان این مسابقات، فرزاد رستمی کاراته‌کا وزن ۷۵- کیلوگرم که به صورت آزاد در این رویداد شرکت کرده بود از بازگشت به کشور خودداری کرد. از وی تصاویری منتشر شده که با توجه به آنها این احتمال می‌رود که قصد بازگشت به ایران را ندارد.

این رقابت‌ها به صورت آزاد برگزار می‌شد و برخی کاراته‌کاها با ثبت‌نام در رقابت‌ها و بدون نیاز به مجوز از شورای برون مرزی و فدراسیون کاراته رژیم در این مسابقات حضور یافتند.
در پی انتشار خبر عدم بازگشت فرزاد رستمی کاراته‌کای ایرانی به ایران، فدراسیون کاراته رژیم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «این ورزشکار ملی پوش نبوده» و بدون «مجوز» در مسابقات اوپن فرانسه شرکت کرده است.

فدراسیون کاراته رژیم در اطلاعیه خود تاکید کرده که «ثبت نام رستمی برای شرکت در مسابقات کاراته اوپن پاریس» به صورت «آزاد بوده و از یونان راهی فرانسه شده است.»

صبح امروز، چهارشنبه، خبرگزاری حکومتی تسنیم وابسته به نهادهای امنیتی خبر داد که فرزاد رستمی کاراته‌کای وزن ۷۵- کیلوگرم که به صورت آزاد در رقابت‌های آزاد کاراته فرانسه شرکت کرده بود از بازگشت به ایران خودداری کرده است.

پس از انتشار این خبر، برخی از رسانه‌ها هم از پناهنده شدن این ورزشکار در سوئیس خبر دادند. رقابت‌های آزاد کاراته فرانسه از ۳۰ دی تا ۲ بهمن ماه در پاریس برگزار شد و ۵ کاراته‌کای ایرانی در این مسابقات شرکت کردند.


مطالب مرتبط
با اعلام جمیله خانم، زن رئیسی: خجسته خانم مادر آ مجتبی بانوی اول نظام شد!
فوتبال، هویت ملی، هوشیاری مردم
لطفا به اشتراک بگذارید: