موشکاف ۹بهمن۱۴۰۱ ـ ولی فقیه هراسان امام جمعه‌های نالان

ولی فقیه هراسان امام جمعه‌های نالان ـ موشکاف ۹همن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. این هفته هم سگ و سیله‌های عظما توی جمعه‌بازار ولایت مدام آژیر هشدار کشیدن و به بسیجیای وارفته گفتن که مراقب باشید چون ضربه‌های مهلک تو راهه:

آخوند فاطمی- امام جمعه خامنه‌ای در کارچان ـ ۸بهمن

فرمودند یکی از جنبه‌های تبیین همین است مواظب باشید. هوشیار باشید. مراقب باشید. آب به آسیاب دشمن نریزید. در مسیری که منافقین برای شما ترسیم می‌کنند حرکت نکنید. مواظب این شبکه‌های اجتماعی باشید. گول نخورید. گول نخورید و ضربه‌های مهلکی که از صدر اسلام تا به الآن خوردیم وقتی بررسی می‌کنیم به دست منافقین بوده است. بی‌برو برگرد بی‌برو برگرد.

موشکاف: از اونجایی که دور، دور ریزشه، مجبورن برای همدیگه هم جاسوس بذارن و از نفوذ دشمن تا بیخ گوش مقام ولایت هم بنالن:

‌آخوند دژکام امام جمعه خامنه‌ای در شیراز

یک عده‌یی هم منافقانه ممکن است در بین خود ما بخواهند این صف را تضعیف کنند اینها را هم باید توجه داشته باشیم وقتی کسی در مقابل دشمن نمی‌ایستد داره به دشمن کمک می‌دهد.

موشکاف: حالا همه این هشدارها و اخطارها رو دادن که بسیجیا هوای چه نظامی رو داشته باشن؟ جواب رو از زبون این یکی دایناسور عمامه‌دار بشنوید:

آخوند محمودی امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان ـ ۷بهمن

اگر ۸۵میلیون هم بیایند پای رأی رأی بدهند تا تنفیذ رهبری نباشد و ولایت فقیه، هیچ مشروعیتی ندارد.

موشکاف: این هم نسخه‌ای که آخوندا تو چنین نظامی برای مردم می‌پیچن:

آخوند نصیر حسینی- امام جمعه خامنه‌ای در یاسوج

مردم قدیم خیلی غذا هم نمی‌خوردند اما هر چه می‌خوردند آب می‌شد پیاده روی و کار و تلاش امروز هر چی هم می‌خوریم توی بدن ها تبدیل به چربی و قند خون و چربی خون میشه. رگها می‌بندد و باید جراحی قلب و عروق و چربی خون و قند خون همه را از پای در آورده کسی از گرسنگی نمرده هر که می‌میرد از زیاد خوری است و تنبلیه.

موشکاف: ای حروم لقمه! داری خودتو می‌گی دیگه نه؟ گردنتو تبر قطع نمی‌کنه. بعد می‌گی کسی از زیادخوری نمی میره؟ بچه‌های مردم نونشون رو از سطل زباله درمیارن بعد تویی که داری از زور پرخوری می‌ترکی می‌گی از گرسنگی کسی نمرده؟ بقیه شو من نمیگم. بقیه شو مردم کف خیابون میگن. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۸بهمن۱۴۰۱ ـ عظما درمانده و شاخ شکسته
خامنه‌ای فرمان دیگری برای غارت اموال مردم صادر کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: