موشکاف ۱۲بهمن۱۴۰۱ ـ ناله‌های رئیسی سر قبر خمینی

ناله‌های رئیسی سر قبر خمینی ـ موشکاف ۱۲بهمن۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه. دیروز خبیثی رفت سر قبر امام گوربه‌گوریش تا مراسم سالگرد بگیره اما مقر اومد که نظام رو هواس. هاهاها:

آخوند رئیسی ـ سرقبر خمینی ـ ۱۱بهمن

چگونه بعد از گذشت ۴۳یا ۴۴سال از پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی به رهبری امام و میراث گرانقدر امام به‌رغم همه فتنه‌ها توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن و دشمنیها امروز ماندگار شده!

خداوند متعال این انقلاب را و این تحول بزرگ را در دلها ایجاد کرد خود او هم نگهدار هست این مسأله اول.

موشکاف: هاهاها خودشون از نگهداری نظامشون ناامید شدن همه چی رو به خدا حواله دادن. کور خوندید. دست خدا از آستین ملت بیرون اومده درب و داغونتون می‌کنه:

آخوند رئیسی ـ سرقبر خمینی ـ ۱۱بهمن

راه مصون‌سازی جوانهای امروز ما آشنایی با شخصیت امام و ابعاد انقلاب اسلامی است! این رو همه اهل فرهنگ و اهل سخن اهل قلم و بیان بدانند یکی از راههای مصون سازی جامعه به‌ویژه جوانانهای امروز که امام را ندیدند دوران جنگ را ندیدند در جهاد تبیین آن است که شخصیت امام ابعاد انقلاب اسلامی برای جامعه امروز نسل امروز بیان بشه

موشکاف: هاهاها، اینم اقرار به این‌که جوونا رو در روی نظام وایسادن و رژیم اینجا هم حسابی قافیه رو باخته. هاهاها... دنبال مصون سازی جوونهاست، اونم با خمینی اتفاقاً جوونها خیلی خوب اون گوربه‌گوری لعنتی رو شناختن. به‌خاطر همین هم شعار میدن و میگن مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی.

موشکاف: حالا بریم ببینیم وضعیت مصون سازی نظامشون تو چهل و چهارمین سال ورود خمینی دجال چطوریه؟ از استبل ولایت شروع می‌کنیم:

محمودزاده عضو مجلس آخوندی از مهاباد ـ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده‌های مختلفی دادند.

اما سرنوشت این وعده‌ها در یک سال و نیم دولت سیزدهم چه بر سرش آمد؟ تورم به بیش از ۴۶درصد رسیده و ایران در ردیف هشت کشور جهان با بالاترین نرخ تورم قرار گرفته است. ناتوانی و ضعف عملکرد در پیگیری حق دریای خزر و کاهش سهم کشورمان. سدسازیهای ترکیه و در عوض کنگره بی‌فایده زنان تأثیرگذار در اوج فقر کمرشکن. آیا این همان اقتداری است که آقای رئیسی از آن سخن می‌گفت؟

با انشاء‌الله و ماشاء‌الله گفتن و انداختن مشکلات به گردن این و آن نمی‌توان کشور را اداره کرد.

موشکاف: بعله! با ایشالا و ماشالا گفتن و آویزون شدن به جنازهٔ اون گوربه‌گوری هم نظام از رپ ت‌پتو خلاصی نداره که نداره. عزت زیاد!


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۱بهمن۱۴۰۱ ـ روضه دانش بنیان عظما توی اوضاع بد اقتصادی
رئیسی بر سر گور خمینی: «حرکت مجاهدین و توطئه‌ها و فتنه‌ها» علیه نظام «ادامه دارد»
لطفا به اشتراک بگذارید: