موشکاف ۱۵بهمن۱۴۰۱ ـ مشکل اصلی عظما بی‌راه‌حلی است

مشکل اصلی عظما بی‌راه‌حلی است ـ موشکاف ۱۵بهمن۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! رفقای با مرام سلام! مشکل اصلی عظما و سگ و سیله هاش اینه که هیچکدومشون هیچ راه‌حلی ندارن. یعنی همینطوری دور خودشون می‌چرخن و خودشون رو به در و دیوار می‌کوبن. یه نمونه از ایشالا درمانیهای خبیثی رو ملاحظه کنید:

آخوند رئیسی ـ شورای اداری شهر ری ـ ۱۵بهمن

توی آسیبهای اجتماعی که هم شما را رنج می‌دهد الان، ما آسیبهای اجتماعی که داریم همه ما را رنج می‌دهد می‌گوییم این آسیبهای اجتماعی خب اینها باید حل بشود دیگه. آقا مگر نفرمودند هیچ مسأله‌یی نیست که در این کشور راه‌حلش نباشد.
موشکاف: حالا اگر از این شیش کلاسه دروغگو بپرسید که راه‌حل پیشنهادیش چیه؟ میگه هیچی به مشکلات دستور دادم که حل بشن. بحث نخبگان میشه میگه دولت موظفه پیگیری کنه:

آخوند رئیسی ـ جشنواره تحقیقات و فناوری ـ ۳بهمن

اونچه خواست ما ست این‌که حتماً وضعیت نخبگان ما برای جذبشان به مراکز علمی جذبشان به مراکز اجرایی با سهولت انجام بگیرد این نکته‌یی است که دوستان ما هم در دولت موظف شدند پیگیری کنند

موشکاف: بحث تولید میشه میگه تو دستور کاره:

آخوند رئیسی ـ تلویزیون رژیم ـ ۱۱بهمن

دستگاههای مختلف دستگاه قضایی دستگاههای اداری، نهادهای انقلاب اسلامی و از همه مهمتر خود مردم خود واحدهای تولیدی کمک کردند ما بیش از ۳هزار واحد تولیدی را فعال کردیم باز هم در دستور کار ما است

موشکاف: بحث زلزله توی خوی میشه میگه دستور دادیم حل بشه:

خبرگزاری فارس ۱۴بهمن

‌ رئیسی برای اسکان مناسب زلزله‌زدگان خوی دستور داد

موشکاف: موضوع صنعت مطرح میشه باز هم دستور میده:

سایت انتخاب ـ ۱۳بهمن

دستور رئیسی برای تشکیل کارگروهی جهت پیگیری تحقق توصیه‌های رهبری در بازدید از نمایشگاه دستآوردهای صنعتی

موشکاف: هی دستور میده. هی دستور میده. از ایشالا درمانی رسیده به دستور تراپی... هاهاها دستور توی سرت بخوره. دستور به چه درد می‌خوره؟ البته هرچی آخوندا بی‌راه‌حل و بدبختن، دشمناشون یعنی مردم ایران و مقاومتشون روز به روزقویتر میشن. ببینید این آخونده چطوری مقر میاد و از قدرت مردم میگه:

‌آخوند حمید شهریاری دبیرکل مجمع موسوم به تقرب مذاهب اسلامی ـ ۱۱بهمن

قدرت شهروندان منفرد که در قبال دولتها و حاکمیتها دارای هیچ قدرتی نیستند ولی وقتی بهم پیوند می‌خورند و پیوندشان به‌نحو تصاعد شبکه‌یی میشه نه تصاعد حسابی یا تصاعد هندسی به اصطلاحی که جعل کردیم به تصاعد شبکه‌یی بهم پیوند می‌خورند یک قدرتی ایجاد می‌کنند که دیگه به‌سادگی قابل شکست نیست ما باید این قدرت را باور کنیم برایش نقشه بکشیم .

موشکاف: آییارو!همه نقشه هاتون نقشه برآبه. کشک هم نمیتونید بسابید. مردم با همین قدرت شبکه ایشون. . رپتو پتوتون می‌کنن. هاهاها. عزت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۴بهمن۱۴۰۱ ـ وضع خراب عظما و اپیدمی گیجی در نظام
آوار «حاکمیت یکدست» بر سر خامنه‌ای!
لطفا به اشتراک بگذارید: