موشکاف ۱۶بهمن۱۴۰۱ ـ لرزه نظام از جوانان قیام

لرزه نظام از جوانان قیام ـ موشکاف ۱۶بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما دوستان عزیز و با مرام. سگ و سیله‌های عظما تو جمعه‌بازار ولایت حسابی به روغن سوزی افتادن. از یه طرف وحشت‌زده از قیام جوونا هستن و از طرف دیگه نگران نفوذ دشمنان در بین خودشون هستن. ملاحظه بفرمایید. :

آخوند علم‌الهدی ـ امام جمعه خامنه‌ای در مشهد و پدر زن رئیسی جلاد ـ ۱۴بهمن

برداشت از انقلاب هم این است که خب از کجا معلوم است که این رژیم بهترین رژیم است شاید رژیم بهتر از اینهم باشه این فکر در مغز نسل جوان ما متأسفانه نفوذ کرده از کجا معلوم که این رژیم بالاترین رژیم هاست؟

موشکاف: آررررررره واقعا. اصلاً مگه تو دنیا بالاتر و بهتر از این رژیم هم هست؟‌... البته واضحه که این بوفالو داره از بسیجیهای ریزشی حرف می‌زنه که زیر ضربات قیام حسابی به شرشر افتادن حالا این یکی رو گوش کنید:

آخوند نورمفیدی ـ امام جمعه خامنه‌ای در گرگان ـ ۱۴بهمن

حالا امروز ما گرفتار یک سلسله مسائلی هستیم مخصوصاً جوانهای ما، این جوانهایی که حالا نه قبل از انقلاب را دیدند نه ماهیت اون نظام آنچنانی را میدونند، نه امام را دیدند نه جنگ را دیدند خلاصه، این خالی الذهنند، این بچه‌های ما این جوانهای ما خالی الذهنند. و از اون طرف دشمنان ما مرتب دارند تو ذهن اینها یک چیزهایی را وارد می‌کنند

موشکاف: اتفاقا جوونا همه چی رو دیدن. هم اعداماتون رو دیدن. هم نظامی که از امام دجالتون باقی مونده رو دیدن هم دزدیا و بچاپ بچاپ کردناتون رو. تو نمیخواد به فکر ذهن جوونا باشی. فعلاً قاچ زینو بچسب که هوا خیلی پسه. برو یه فکری به‌حال شرشر و ریزش تو نظام ولایت بکن:

آخوند نکونام امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد ـ ۱۴بهمن

خیلی‌ها متزلزل هستند یعنی هر جا باد بیاید همان طرف می‌روند هر جا سفره چربتر باشد منافع بیشتر باشد موقعیت بهتر باشد شغل بهتری باشد دنیای بیشتری باشد، به به و چه چه بیشتری باشد خیلی‌ها اینجوری هستند.

موشکاف: هاهاها این دیگه نقل نیروهای رژیم نیست نقل بالاییهای نظامه. چی شد؟ شما که می‌گفتید نظام در اوج اقتداره حالا چی شده که مقر میاید و می گید خیلی‌ها دارن بید بید میلرزن. معلومه اوضاع خیلی بیخ پیدا کرده. عظما رپتو پتو رو داشته باش که سریع السیر داره میاد. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۵بهمن۱۴۰۱ ـ مشکل اصلی عظما بی‌راه‌حلی است
تشدید بحران نظام در هراس از قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: