موشکاف ۱۷بهمن۱۴۰۱ ـ خبیثی بعد از هشت روز با دوربین رفت خوی

خبیثی بعد از هشت روز با دوربین رفت خوی ـ موشکاف ۱۷بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان با صفای خودم. خبیثی بعد از گذشت هشت روز با دوربین و دم و دستگاه بلند شد رفت خوی اسمشم گذاشت سفر اعلام نشده:

آخوند رئیسی در خوی ـ تلویزیون رژیم ـ ۱۶بهمن

من واقعاً باید از دوستان سپاه بچه‌های بسیج هلال احمر تشکر بکنم از خود مردم خود جوانهای عزیز همه‌تان زحمت کشیدید استانداری فرمانداری تمام تلاش را داره می‌کنه.
موشکاف: حروم لقمه رو می‌بینید؟‌بعد از این همه مدت رفته خوی بعد هم اول از بسیجیا و سپاهیا تشکر می‌کنه. حالا چرا؟ به‌خاطر بگیر و ببندی که راه انداختن:

روایت یک هموطن: وضعیت نابسامان دادن چادر توی خوی داره بیداد می‌کنه. بسیجیا دارن مردم رو می‌زنن کلاً با فحش و هرکی هم که فیلمبرداری می‌کنه گوشیش رو می‌گیرن و کلی فحش میدن و دستگیرش می‌کنن. مجبوریم قایمکی فیلم بگیریم. اینجا دقت کنید مردم رو دارن می زنن که چرا اومدید و درخواست. اگر دقت کنید مردم رو فقط متفرق می‌کنن.

موشکاف: بگیر و ببند باتونش سهم مردم زلزله‌زده اس وعده و وعیدش هم سهم خبیثی.

‌آخوند رئیسی ـ ۹بهمن

نسبت به خسارتهایی که به منازل افراد و محل مسکونی افراد واقع شده الحمدالله در همان ساعت اولیه خوب توجهاتی شد ولی باز هم لازم است دستگاهها به مسأله خوی توجه جدی بکنند چون فصل سرما است و آنجا هم هوا سردتر از بقیه نقاط کشور است وضعیت رسیدگی و امداد زلزله‌زدگان به‌نحوی باشد که این عزیزان ما دچار مشکل نشوند .
موشکاف: همه‌اش که شد الحمدلله و ایشالا ماشالا. این خبیثی اینجا هم دست از باید درمانی بر نمی‌داره:

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس ـ ۱۶بهمن

رئیس‌جمهور پس از ورود به خوی در میان مردم زلزله‌زده این منطقه حاضر شده و مسائل و مشکلات موجود را بررسی کرد و گفت: مشکلات منطقه حتماً باید سریع مرتفع شود و باید با همه توان این مشکلات را برطرف کنیم.
موشکاف: نتیجه همه این ادا و اطوارا و باید درمانیها رو از زبون مردم زلزله‌زده بشنوید:

جوان اهل خوی به زبان ترکی: هیچکس نیست. فرماندار. استاندار. هیچکی نیست. این وضعیت جمهوری اسلامیه. هیچی ندادن فقط چادر اون هم از زلزله قبلی

موشکاف: حالا اگه سؤالتون شده که پولای این مملکت کجا میره که وضعیت مردم زلزله‌زده اینطوریه. اینجا رو گوش کنید:

اسلامی ـ رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم ـ ۱۷دی

عواقب این فشارها و این جو سازی‌هایی که صورت می‌گیره علیه کشور و تهمتهایی که می‌زنند حتی ذهن مردم خودمان را هم بهم میریزه یعنی اینجوری برای همه ابهام به‌وجود می‌آید که ما انرژی هسته‌یی برای چی می‌خواهیم برای چی اصلاً به چه درد ما می‌خوره ما برای چی خودمان را با دنیا به جنگ انداختیم .

موشکاف: بله وقتی حکومت با پولای ملت می‌خواد بمب اتمی بسازه. نتیجه‌اش این میشه که هم ملت یقهٔ این حروم لقمه‌ها رو می‌گیرن که واسة چی بمب می‌خواین و هم یه زلزله نه خیلی شدید این جوری می‌شه. به‌قول اون هموطن، زلزله ما رو نکشت اما این دولت ما رو می‌کشه! عزت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۶بهمن۱۴۰۱ ـ لرزه نظام از جوانان قیام
ترس و وحشت رئیس‌جمهور ارتجاع از قیام و مجاهدین: از اول انقلاب اسلامی توطئه و فتنه بسیار کردند
لطفا به اشتراک بگذارید: