موشکاف ۱۸بهمن۱۴۰۱ ـ توی استبل ولایت باز هم بلوا است

توی استبل ولایت باز هم بلوا است ـ موشکاف ۱۸بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای عزیز و دوستان با مرام خودم. رفقا! تو اسطبل ولایت باز هم بلوا ست. سگ و سیله‌های عظما افتادن به جون هم و هرکس از یه طرف لحاف چهل تیکهٔ عظما رو می‌کشه:

مسلم صالحی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۷بهمن

از طرفی رئیس جمهور محترم آمده می‌گوید ما ۷۰درصد تخفیف دادیم بابت قیمت گاز یعنی ۱۰ برابرش کردیم ۷۰بعد درصد تخفیف دادیم علناً سه برابر قیمت گاز را داریم از مردم می‌گیریم در این شرابط بد اقتصادی ومنت آن بر سر مردم است که ما ۷۰درصد قیمت گاز را تخفیف دادیم.

موشکاف: این فقط یه گوشه از دزدیهای آخوندهاس. این طرف هم البته دنبال سهمشه. حالا بعدی رو بشنوید که یه جای دیگه این کرباس پاره رو نشونه گرفته

محمد مولوی عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۷بهمن

و اما آبادان و خرمشهر چرا باید درگیر ناکارآمدی سازمان منطقه آزاد اروند باشد بارها من این نکته را گفتم مدیر عامل وقت ادعا می‌کند ما باید مجری ماده ۶۵ احکام دائمی باشیم این خط ایشان خواهش می‌کنم دوستان این را نشان بدهند با خط خودش اعلام کرده که من ماده ۶۵ احکام دائمی را قبول ندارم قابلیت اجرایی ندارد آقای خاندوزی آقای عبدالملکی کی می‌خواهید در خصوص منطقه آزاد اروند تصمیم بگیرید این چه سبک مدیریتی است که خودش هم کار خودش را قبول ندارد .
موشکاف: هاهاها مدیرای دولت که خودشون خودشون رو قبول ندارن. مجلس که قرار بود حافظشون باشه اینا رو قبول نداره. مردم هم که کلشون رو قبول ندارن. به این میگن گسست!‍

‌آخوند طائب مشاور سرکرده سپاه و رئیس سابق اطلاعات سپاه ـ خبرگزاری فارس

بحث بعدی ایجاد گسست اجتماعی، می‌گوید چی میگه ما توی این ۴۴سال گسست نسلی را کار کردیم، گسست قومی را کار کردیم گسست مذهبی را هم کار کردیم این بار باید گسست اجتماعی کار بکنیم. دو طرف گسست با همدیگر دعوایشان میشه نسبت به همدیگه نفرت پیدا بکنند کینه پیدا بکنند. بعد چه کنیم این گسست اجتماعی را تبدیل به گسست اجتماع و حاکمیت بکنیم، هر دو طرف گسست با حاکمیت مسأله‌دار میشن. این می‌گوید چرا با بی‌حجابی برخورد می‌کنی، آن یکی میگه چرا جلوی بی‌حجابی را نمی‌گیری. این میگه چرا داری خشونت به خرج میدهی توی کف خیابان، آن میگه چرا داری مماشات می‌کنی. هر دو طرف اینها سؤال‌مند است. میگه اینجا زمینه گسست است، حاکمیت یک گسست است، اجتماع و حاکمیت شکل می‌گیرد. بعد از این می‌گوید چی؟ تشدید نفرت، عرض کردم نافرمانی، تقابل امنیتی، شکست اقتدار امنیتی پیش می‌آید، شکل‌گیری هرج و مرج اجتماعی.

موشکاف:گسستی که این آخوند ریزشی میگه. همون رپتو پتو شدن عظماس. خوبه که همه شون مقر میان و میدونن چه سرنوشتی در انتظارشونه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۷بهمن۱۴۰۱ ـ خبیثی بعد از هشت روز با دوربین رفت خوی
بالا گرفتن کشمکشها در درون نظام ولایت فقیه و دعوای اصلاح‌طلبان بی‌رمق
لطفا به اشتراک بگذارید: